|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mijn gewone sterrenbeeld is maagd.... Hoe toepasselijk  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
De draak wil zich het liefst omringen met bewonderaars, maar is eigen erg moeilijk te verleiden, behalve op seksueel gebeid, want de draak houdt erg van seks en is niet altijd even trouw, ook al zegt hij van wel! Draken wisselen vaak van partner of hebben vaak partners erbij. De meeste draken scheiden vroeg of laatweer van hun partner en pas op latere leeftijd heeft een relatie kans van slagen Oei, de rest klopt ook aardig, ik ga ze in ander topic zetten  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
@Ikke, Irritant, goedkoop en extravagant  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Terence Hill & Bud Spencer op Tien |
|
Ikke
Oudgediende
Belangrijkste levensthema voor de Maagd: ordenen, zuiveren, praktisch bezig zijn, hulpvaardigheid. De tegenstelling tussen realisme (aarde) en idealisme (vuur).
Andere kanten van jezelf die van belang zijn bij je persoonlijke ontwikkeling: Je 'Schaduw' of TEGENPOOL: = het vuurteken Boogschutter - positieve kenmerken: optimisme, vrijheid, visie, humor. Om jezelf deze karaktereigenschappen eigen te maken is een goed uitgangspunt om bewust aandacht te geven aan het ontwikkelen van de energie van de Vissen: gevoelsmatige betrokkenheid, fantasie, inlevingsvermogen. en van de Tweelingen: feitenkennis, nieuwsgierigheid, inzicht, logica. Je kunt deze 'hulpfuncties' ontwikkelen om meer in evenwicht te komen. . |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Firefox loopt al 4 uur..  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik heb er een boek over... zal straks wel eens kijken als je 't wilt weten.. bij mij klopt ie aardig |
|
Ikke
Oudgediende
Quote: Kortzichtig, egoïstisch, pietluttig en het altijd maar geven van kritiek zijn de negatieve karaktertrekken van de Maagd. De goede eigenschappen zijn dat Maagden ijverig, ordelijk, zorgvuldig, menslievend en liefhebbend zijn. De levensles van de Maagd is dat zij moeten leren anderen te accepteren zoals ze zijn, en niet zoals zij zelf denken dat ze moeten zijn. Kortom, de Maagd moet de ander in zijn waarde laten. Klopt redelijk Quote: Omdat Mercurius de heerser is over de Maagden bezitten zij, meer dan andere sterrenbeelden, het talent om te kunnen analyseren. Niet dat Maagden intelligenter zouden zijn dan andere tekens, maar zij zoeken de logica achter alles wat zij op hun weg tegenkomen. Dit is niet altijd de beste manier, want er moet ook weleens wat aan het toeval worden overgelaten. De Maagd moet leren accepteren dat er voor de ongewone dingen in het leven niet altijd een verband of een waarom behoeft te zijn. Maagden vinden het gemakkelijker te denken dan praktisch bezig te zijn. Daarom moeten zij ervoor waken niet alleen met hun verstand te leven, maar met beide benen op de grond te staan.       Quote: Een Maagd heeft een geheugen als een computer en is hierdoor in staat veel informatie tot zich te nemen om het vervolgens op een begrijpelijke manier over te brengen aan derden. Zij kunnen als geen ander exacte dingen uitleggen, maar wanneer het emotionele zaken betreft, zoals liefde of medeleven, hebben zij de neiging dit niet aan de ander te laten merken, waardoor ze als afstandelijk of koud kunnen worden getypeerd. Doordat zij de neiging hebben zich terughoudend op te stellen en bekrompen te zijn, krijgen zij op den duur in hun omgeving met onherstelbare scheve verhoudingen te maken. Krijg nou tiete! Ik zou nog bijna in astrologie gaan geloven     |
|
Thommy Erelid
|
Quote Jannick: Firefox loopt al 4 uur..  Ik snap je niet  |
|
Luna
Moderator
Quote Poncke: Terence Hill & Bud Spencer op Tien Quote Poncke: Terence Hill & Bud Spencer op Tien Dat keek ik vroeger altijd...blue eye Terry  |
|
Thommy Erelid
|
Behind Blue Eyes.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
klik kijk hier eens, klopt aardig bij mij;)( nouja eigelijk bijna 100%  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Thom: Quote Jannick: Firefox loopt al 4 uur..  Ik snap je niet  Wasted time counter... Houdt bij hoe lang firefox al open is bij mij 01:53:25 |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Hallo ! miss. zit ik nu al aan de 500 ff kijke |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
bijna  |
|
Thommy Erelid
|
Klopt geen reet van bij mij  Ben ook waterman.. |
|
Luna
Moderator
Quote alweerdood: klik kijk hier eens, klopt aardig bij mij;)( nouja eigelijk bijna 100%  ) Bij mij klopt hij ook wel, ik word geregeert door de planeet Venus en ben lief en warm  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Die mooie ochtend glooren laten zich niet verstoren
En niemand weet je naam.. dan ga je toch twijfelen.. Aan het paranormale bestaan.
De handen in de lucht beelden vangen voel het veld
Trillingen in de lucht De deur staat open de koude veroorzaakt een klucht in Jomandaweld
Kaarsen flakkeren weerkaatsen licht in kristal en gekleurde stenen Schittende effecten
Namen en woorden boek en plaat Interesse groeit reflecties in het gelaad.
Thuis gekomen De steen op tafel Die SL lampen geven toch geen gehoor
Aan die roep voor sfeer wat een teloor opzoek naar zuiver helder en van diepte
Alles wat men aan je vraagt zit al als antwoord in je leden, uitgelokt of werkelijk beleden
Om 5 uur op met verse thee het rode licht komt over de daken geslopen Natuurlijk vers en als zuiver water komt die mystiek aan je voor..
Geen stenen geen boeken en vreemde woorden. Je zelf je ik je innerlijkheid met grote verwondering.
Elke dag weer De wolken kleuren als een kaleidoscoop een echt bioscoop
Wat nog meer? |
|
Thommy Erelid
|
Mooi gedicht meneer Heraux  |
|
Jannick
Oudgediende
PLEASEE!! ANDER ONDERWERP!!  |
|
Thommy Erelid
|
Jannick verveelt zich nu al  |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, allang..  |
|
Thommy Erelid
|
Jongen hoe moet het nou verder met jou..  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Thom: Jongen hoe moet het nou verder met jou..  *Vind dat dit té emo klinkt..  * |
|
Thommy Erelid
|
JE WILT EEN DISCUSSIE  Ik heb je wel door, maar ik geef lekker niet toe  |
|