|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hallo iedereen  Leuke dag gehad? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
We beginnen bij 1 en gaan gewoon het rijtje af  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik houd het bij een metertje nummer 7 |
|
nietmeer
|
Doe mij maar nr twaalf, wat rijmt daar ook weer op? |
|
Luna
Moderator
Zwaalf  Ik neem Sambuca  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Begint met tappen... Een speciale Palm voor het maantje 1 meter Hertog Jan voor den mexicaan En Kpuc gaat voor de seizoenstap, en daar zit nog een drupje bokbier in...*
En natuurlijk een bitter lemon voor Ikke... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Oehhhhh......Ik doe met Luna mee  Ik wil ook een sambuca  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Dank! Gezondheid allemaal, en neem gerust een Hertog Jan van die meter van mij. *Begint biertjes adje te trekken* |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
hee hallo allemaal... ik ben dit weekend een hele tijd niet online geweest. en nou zie ik ook nog dat we het oude vertrouwde cafe in nr. 2 moeten voortzetten. veel gebeurd hier.
oja mag ik ook een palmpje?? |
|
nietmeer Erelid
|
*palmpje voor den freak* *Bucaatje voor mijn liefje* @macfreak, ja... er staat zelfs een stukje over op wmr. |
|
nietmeer
|
Hallo allemaal scheurt met de kar naar de keuken om er 23 flessen melk in te zetten. en gaat weer aan de stamtafel zitten Iedereen die melk wil hebben kan wat meenemen maar laat wel wat staan voor cafe gebruik. de melk is van de koe die hier was achtergelaten, die heb ik bij een boer gebracht en ze staat nu tussen allemaal vriendinnetjes en lekker warm ik melk haar elke dag en doe de melk in flessen en breng het elke dag hierheen. wie pakt er een duveltje voor me |
|
nietmeer Erelid
|
*trekt aan haak nummertje 2... een mooie duvel voor Hans* Goedenavond hans... dank voor de melk.. hopelijk krijgen we nog melkdrinkers op visite vandaag. Anders is het morgen gewoon in de aanbieding  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
*begint te huilen* ik mis het cafe nummer 1! dit is niet hetzelfde!  |
|
nietmeer Erelid
|
Glaasje melk Eskimo??? Hans heeft net de koe gemolken, het is nog warm.. |
|
Luna
Moderator
En mijn bucaatje dan  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
nee inderdaad Eskimo... verwijder die 2 gewoon en zet achteraan een spatie erbij ofzo, pakt 't systeem dat Voogel? |
|
nietmeer Erelid
|
@Luna, had je je eerste bestelling van prethaak nummer 1 al op? |
|
|
Quote ElrohirElensar: Glaasje melk Eskimo??? Hans heeft net de koe gemolken, het is nog warm.. nee, geef maar een fles wodka ofzo, de pijn wegdrinken |
|
nietmeer
|
Quote eskimo: *begint te huilen* ik mis het cafe nummer 1! dit is niet hetzelfde!  Je heb gelijk ik mis ook wat en ik al wat wacht maar Start de motoren en scheurt met volle vaart op de keukenmuur af die met een geraas instort zo nou klopt het weer een mooie drive inn keuken. Ik laat morgen het puin wel ff weg halen |
|
nietmeer Erelid
|
*geeft eskimo een vodkaatje* Tsja meis, als een kroeg dichtmoet sterft er altijd een stukje van jezelf, maar bekijk het aan de zonnige kant, we zijn allemaal nog jong genoeg om VV1 te vergeten op termijn en ons plekje in VV2 te veroveren.. |
|
nietmeer
|
Wel een verdunde vodka hoop ik Bro, den Eskimo is nog vrij jong voor het echte werk. |
|
|
Quote ElrohirElensar: *geeft eskimo een vodkaatje* Tsja meis, als een kroeg dichtmoet sterft er altijd een stukje van jezelf, maar bekijk het aan de zonnige kant, we zijn allemaal nog jong genoeg om VV1 te vergeten op termijn en ons plekje in VV2 te veroveren.. ik had het eigenlijk over de pijn van mijn hersenschudding... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote eskimo: Quote ElrohirElensar: *geeft eskimo een vodkaatje* Tsja meis, als een kroeg dichtmoet sterft er altijd een stukje van jezelf, maar bekijk het aan de zonnige kant, we zijn allemaal nog jong genoeg om VV1 te vergeten op termijn en ons plekje in VV2 te veroveren.. ik had het eigenlijk over de pijn van mijn hersenschudding... hahahaha    |
|
nietmeer
|
Oepss, geen alcohol dan eskimo, daar wordt het niet beter op  |
|
nietmeer Erelid
|
Altijd verdunde Bro;)... bij sommigen is het zelfs gewoon bronwater met een smaakje, ik hou den leeftijd van de gasten wel in de gaten.. @Hans, Dank voor de open keuken, in denk dat Kpuc nu met meer plezier in de keuken zal staan. |
|