|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Jatser: *slaat arm om jannick heen* wat is er? Ss.. Sh.. School..  .. *Ban Mmore* |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
School = Stom  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Het is alweer half 5  Wat gaat de tijd snel als je het druk hebt  Je moet toch iets positiefs zoeken op zo'n dag als vandaag  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Mmore: School = Stom  nee echt? @Blend;  2x gefeliciteerd!!! |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Blend, als je goed zoekt is er altijd wel wat positiefs.. Denk ik |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: School = Stom  Daar ben je snel achter  Quote Blend: Je moet toch iets positiefs zoeken op zo'n dag als vandaag  Some things in life are bad They can really make you mad Other things just make you sweare and curse When you're chewing on life's gristle Don't grumble, give a whistle And this'll help things turn out for the best And.... Always look on the bright side of life Always look on the bright side of life |
|
Jannick
Oudgediende
School mag dood.. |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
= blij dat hij nooit meer naar school zal hoeven |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Tim-kun: = blij dat hij nooit meer naar school zal hoeven Hoeveel kost een treinkaartje naar "Osaka", waar ligt dat eigenlijk?  |
|
Tim-kun Erelid
|
ik denk niet dat je er met de trein kan komen, je kan wel redelijk ver komen maar dan zit je uiteindelijk toch ergens vast |
|
Jannick
Oudgediende
Okeee..  |
|
Tim-kun Erelid
|
ik denk dat je wel een paar honderd euro kwijt zal zijn, en dan zul je eerst met de trein naar moskou moeten, van moskou naar Beijing, vanuit Beijing naar Zuid-Korea en dan zul je daar ergens een boot moeten pakken |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Tim-kun: ik denk dat je wel een paar honderd euro kwijt zal zijn, en dan zul je eerst met de trein naar moskou moeten, van moskou naar Beijing, vanuit Beijing naar Zuid-Korea en dan zul je daar ergens een boot moeten pakken Je kunt ook gewoon rechtstreeks vliegen  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Tim-kun: ik denk dat je wel een paar honderd euro kwijt zal zijn, en dan zul je eerst met de trein naar moskou moeten, van moskou naar Beijing, vanuit Beijing naar Zuid-Korea en dan zul je daar ergens een boot moeten pakken Je kunt ook gewoon rechtstreeks vliegen  Kga op me fiets.. |
|
Tim-kun Erelid
|
ok als jij hiernaartoe weet te fietsen, binnen een jaar, en echt alleen op de fiets, krijg je van mij 5000 euro |
|
Blend
Oud Moderator
@timDaag me niet uit he  @ikkyAltijd, er is altijd wel wat positiefs te vinden. Soms moet je allen verrekte hard zoeken. @TheEDank je  |
|
Jannick
Oudgediende
*Voelt zich alleen* |
|
Blend
Oud Moderator
@JannickKijk in de spiegel en vertel een verhaal  Wel net doen of je het verhaal nog niet kent  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Jannick: *Voelt zich alleen* *geeft een knuffel*  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: @JannickKijk in de spiegel en vertel een verhaal  Wel net doen of je het verhaal nog niet kent  Lol  |
|
Jannick
Oudgediende
*Kust Ikky in nek*
*Zet blend voor de spiegel* |
|
Tim-kun Erelid
|
ok blend, speciaal voor jou maak ik er 6000 van, maar je moet wel kunnen aantonen dat je ook echt overal gefietst hebt, zelf je fiets maken als er iets stuk is, en binnen1 jaar  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Tim-kun: ok blend, speciaal voor jou maak ik er 6000 van, maar je moet wel kunnen aantonen dat je ook echt overal gefietst hebt, zelf je fiets maken als er iets stuk is, en binnen1 jaar  Goed aanbod |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
hoi  |
|
ikky
Oudgediende
|
Hoi puppy  |
|