|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@timHmm, ik ga vast mijn sportfiets klaarzetten  @spiegel Hoi, hoe is het met jou? Ik ken nog een leuk verhaaltje  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ok blend, je jaar gaat vanavond om 12 uur nederlands tijd in. ik hou mn stopwatch bij de hand, tot over een jaartje |
|
Blend
Oud Moderator
 oei, ik moet eerst nog wel zo'n wielrennersbroekje halen... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Blend:  oei, ik moet eerst nog wel zo'n wielrennersbroekje halen... Kep nogf wel een band, intresse..? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend:  oei, ik moet eerst nog wel zo'n wielrennersbroekje halen... Oeee sexy  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend:  oei, ik moet eerst nog wel zo'n wielrennersbroekje halen... mag ik je dan zien???  |
|
Tim-kun Erelid
|
snel snel dan, als ik het goed heb gaan de winkels over 55 minuten dicht, dus snel alles klaarmaken, tijd gaat gewoon in, of je nou klaar bent of niet, dat zijn de rules |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: Quote Blend:  oei, ik moet eerst nog wel zo'n wielrennersbroekje halen... Oeee sexy  *uit*..  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jannick: Quote ikky: Quote Blend:  oei, ik moet eerst nog wel zo'n wielrennersbroekje halen... Oeee sexy  *uit*..  Jannick in 'n legging  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Aaaahhhh Jannick, ze mag toch best wel kijken  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: Aaaahhhh Jannick, ze mag toch best wel kijken  Ik ben ook sexy..  (Kijkt sarcastisch puppy aan..  ) |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Jannick: Quote puppy: Aaaahhhh Jannick, ze mag toch best wel kijken  Ik ben ook sexy..  (Kijkt sarcastisch puppy aan..  ) dan moet jij ook een wielrennersbroekje aantrekken  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: Quote Jannick: Quote puppy: Aaaahhhh Jannick, ze mag toch best wel kijken  Ik ben ook sexy..  (Kijkt sarcastisch puppy aan..  ) dan moet jij ook een wielrennersbroekje aantrekken  Ik wil ook wel 'n wielrennersbroekje aantrekken... Maar dan rent iedereen gillend weg  Voor 't leven getraumatiseerd... |
|
puppy Erelid
|
hahahaha, nou bij de volgende bowling, kledingvoorschrift voor de mannen; een wierennersbroek  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
puppy Erelid
|
Ik denk dat ik dan ook maar kom  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: Quote Jannick: Quote puppy: Aaaahhhh Jannick, ze mag toch best wel kijken  Ik ben ook sexy..  (Kijkt sarcastisch puppy aan..  ) dan moet jij ook een wielrennersbroekje aantrekken   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote puppy: Ik denk dat ik dan ook maar kom  Quote Theemonster: @puppy; graaaag    Willen jullie 'n trauma oplopen? In dat geval kom ik wel met 'n wielrennersbroek aan hoor  Offtopic: Weer mooi gemikt met m'n OTindex  |
|
Blend
Oud Moderator
Oei  Dan moet ik een extra sok meenemen  |
|
Tim-kun Erelid
|
ben ik blij dat ik niet komen  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Tim-kun: ben ik blij dat ik niet komen  'Rij nu Osaakaaaaa uit en je komt op "Bowling #. 132".. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Oei  Dan moet ik een extra sok meenemen  als jij dat zegt...  |
|
puppy Erelid
|
@Tim-kun; jammer dat ik je vanmiddag gemist heb op msn  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik schaam mij diep dat ik door 1 opmerking het onderwerp zo ver naar beneden heb kunnen krijgen.
Opzich wel een presatie, maar om er nou trots op te zijn?? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: Ik schaam mij diep dat ik door 1 opmerking het onderwerp zo ver naar beneden heb kunnen krijgen.
Opzich wel een presatie, maar om er nou trots op te zijn?? Elke prestatie is er 1 he  |
|