|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
T Quote ikky: Heey mensen ik ben er weer, lekker shoarma achter de kiezen en daarna nog even 'aangevallen'  (afgewassen) mag ik een ice tea?  Neej.. alleen jannick! |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Pakt een rietje en deelt ie met Ikky* |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Larsjes: T Quote ikky: Heey mensen ik ben er weer, lekker shoarma achter de kiezen en daarna nog even 'aangevallen'  (afgewassen) mag ik een ice tea?  Neej.. alleen jannick!   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: Quote Jannick: *Pakt een rietje en deelt ie met Ikky*   Grote fout..  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Jannick: Quote ikky: Quote Jannick: *Pakt een rietje en deelt ie met Ikky*   Grote fout..  hee lui... net klaar met eten. hoe kun je nou een rietje delen?? dan heb je twee halve en kan er geen drinken meer door  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoiii  iedereen ben weer terug van het shoppen  |
|
Jannick
Oudgediende
Grooote fout..  |
|
macfreak Erelid
koekje erbij??
tis stil hier |
|
Jannick
Oudgediende
Best wel ja..  |
|
Jannick
Oudgediende
Zo'n fout moet je dus nooit meer maken..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
goedenavond mensen! |
|
Jannick
Oudgediende
Mogûh liz.. |
|
Liz87 Erelid
|
 Alles goed Jannick? |
|
Jannick
Oudgediende
Nee, totaaal niet!!!   Jou dan..? |
|
Liz87 Erelid
|
Met mij wel... What's wrong? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Liz87: Met mij wel... What's wrong? Iets té grof gedaan bij een vriendin die uit te dagen was aan het zijn dinges..  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Quote Liz87: Met mij wel... What's wrong? Iets té grof gedaan bij een vriendin die uit te dagen was aan het zijn dinges..  verklaar je nader.. |
|
Jannick
Oudgediende
Iemand waarvan de ma/pa van overleden is, daarmee heb ik ruzie (Nr. 2...), en ik heb tegen haar gezegt dat ze maar bij haar ma/pa in de graf moest gaan liggen, en toen was ze boos, terwijl ik het MOEST zeggen van haar..  .. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Iemand waarvan de ma/pa van overleden is, daarmee heb ik ruzie (Nr. 2...), en ik heb tegen haar gezegt dat ze maar bij haar ma/pa in de graf moest gaan liggen, en toen was ze boos, terwijl ik het MOEST zeggen van haar..  ..  je moest het zeggen van haar? Dat is wel een beetje appart... kan me voorstellen dat je t niet zo leuk vind... |
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
*loopt door een openstaande deur* Hey mensen, Wie wil voor mij een jupiler pakken?? Jannick, is deze deur trouwens sterker als de vorige??  |
|
macfreak Erelid
oei... foutje Jannick. gewoon een lief briefje schrijven en zeggen dat je dat je daar geen verkeerde bedoelingen mee had. en vooral vragen of ze je wil vergeven (werkt bijna altijd). daarna gewoon een beetje rustig aan |
|
macfreak Erelid
Quote haggis: *loopt door een openstaande deur* Hey mensen, Wie wil voor mij een jupiler pakken?? Jannick, is deze deur trouwens sterker als de vorige??  moment... even kijken op welke tap die zit.. ah gevonden |
|
Jannick
Oudgediende
@Haggis, ja, komt uit de amsterdamse bank die ik overvallen heb.. @macfreak, ze vroeg er T^*&(^T& zelf om, van ga je het nog zeggen, blaablaablaa..  |
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
@macfreakmag ik er ook onder gaan liggen @Jannickmooi, hoef je niet meer de deur op zijn plek te zetten  |
|