|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Jannick, maar dan is het toch nog steeds geen reden om het ook echt te zeggen...! Zelfs als ze het aan je vraagt moet je je niet verlagen naar haar eigen niveau... Daar moet je boven gaan staan.. |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote haggis: @macfreakmag ik er ook onder gaan liggen  tuurlijk... als de 2 liter glazen niet genoeg zijn wel  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
*loopt naar binnen en doet de deur achter zich dicht, wat de vorige asociaal niet had gedaan  * Het is stervenskoud buiten! Doe mij maar een warme choc met slagroom  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Liz87: @ Jannick, maar dan is het toch nog steeds geen reden om het ook echt te zeggen...! Zelfs als ze het aan je vraagt moet je je niet verlagen naar haar eigen niveau... Daar moet je boven gaan staan.. hmm, nu ruzie met een vriendin va nhaar, da tik altijd in de problemen zit..  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Quote Liz87: @ Jannick, maar dan is het toch nog steeds geen reden om het ook echt te zeggen...! Zelfs als ze het aan je vraagt moet je je niet verlagen naar haar eigen niveau... Daar moet je boven gaan staan.. hmm, nu ruzie met een vriendin va nhaar, da tik altijd in de problemen zit..  Waarom blok je ze niet en laat je ze lekker in hun sop gaar koken? |
|
macfreak Erelid
@Jannick: even een dagje overheen laten waaien en dan weet ik haast zeker dat ze niet wil dat je dat zegt. als iemand van mij af wil dan moet ze dat zelf zeggen en niet mij laten zeggen. hopen dat ze er morgen of overmorgen anders over denkt. als je een schouder nodig hebt heb ik er twee voor je |
|
macfreak Erelid
@lizz... wat zeg je nou?? blocken?? nooit doen voor het serieus uit is |
|
Liz87 Erelid
|
Quote macfreak: @lizz... wat zeg je nou?? blocken?? nooit doen voor het serieus uit is tuurlijk wel... dan kun je allebij afkoelen en het een keer daarna uitpraten. |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
* Komt rillend binnen, en gaat aan de bar zitten*
Mag ik ajb een kopje thee, ik heb het zzzzzo kkkoud.en ggggoedeavond allemaal |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb weer 'n cd besteld  |
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
@JannickZeg er een paar dagen niks over, en laat alles wat zei doet ff aan je voorbei gaan. Laat er even met rust. @Mackfreak Hoeveel liter zit er in een vat??  |
|
macfreak Erelid
Quote haggis: @JannickZeg er een paar dagen niks over, en laat alles wat zei doet ff aan je voorbei gaan. Laat er even met rust. Mackfreak Hoeveel liter zit er in een vat??  uhm... die grote in de kelder bedoel je?? 200 geloof ik |
|
macfreak Erelid
nah... niemand is zo vriendelijk om styvon een kopje thee te geven... nouja ik sta toch achter de bar.
*zet een kopje heet water met een bak theezakjes voor styvon neer* de smaak mag je zelf uitzoeken |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Ooooh Macfreak je bent een schat  dddat had ik nou nnnet nnnodig |
|
|
krijg ik m'n warme choc met slagroom ook nog? |
|
macfreak Erelid
Quote Banaantje: krijg ik m'n warme choc met slagroom ook nog? ooh ja tuurlijk... het is ook zo druk hier. *zet een paar liter extra warme chocomel met extra veel slagroom neer voor banaantje* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik wou het gesprek posten, maar toch niet gedaan.. |
|
|
lekker dankjewel |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Daar ben ik weer |
|
ff iedereen naar de chat ok? |
|
|
waar kan ik die vinden? |
|
macfreak Erelid
ikke niet nu... ik ben er haast elke dag al... en hier in het cafe wordt het dan weer even rustig
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
koud koud koud, ril ril ril  net buiten geweest, tintellende handen  |
|
Hallo thee  |
|
Theetje
Oudgediende