|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
 blend... |
|
nietmeer
|
Zo, de kluiffies liggen te kletteren in de pan, een beetje verse salade erbij? Shopska salata en wat koude pasta erdoor? |
|
nietmeer
|
BRo, Jannick, iedereen dan gelijk natuurlijk, proost!! |
|
nietmeer Erelid
|
Kpuc... als je toch zo lekker aan het kokkerellen bent.. heb je wat voor een arme man op kantoor    Een lekkere malse sappige netaan dode paardebief met gebakken aardappeltjes en salade?? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Kpuc: BRo, Jannick, iedereen dan gelijk natuurlijk, proost!! Kpuc! PAPPA!  |
|
nietmeer Erelid
|
 Jannick |
|
nietmeer
|
Oeff, eens kijken wat van Beek heeft gebracht vanmiddag, momentjen hoor. *stommelt de trap af, checkt den koeling, ahh, paardebieffies, oejjj, dit is gevaarlijk, darn, drie paardeworsten, uhmm, 2 bedoel ik  * Jazekers Bro, paardebief met appies uit de hete boter in het schilletje en die zelfde salade maar als voorafje. |
|
Jannick
Oudgediende
Oh, daar is Elrohir..  Hoi Pappa's..  |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
oeh jah! vitamientjes!!! lekker
thnx Kpuc!
zal ik dan maar de bar doen?
*doet schort om* wie wil wat? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ben ik weer mensen!  |
|
nietmeer Erelid
|
Kpuc... heerlijk plan bro  .. @Muts, het liefst een emmer uit haak nummer 1, maar ik moet nog rijden, dus doe maar een uh.... jus d'orange please  |
|
nietmeer
|
Hey, wat ziet mijn lodderig oog ineens? Chocolademousse a la Kpuccie.. Help  |
|
|
*schenkt een versgeperst jusje in voor elrohir* ikke, ook wat drinken? |
|
|
CHOCOLADEMOUSSE?? WHIEEEEEEEEEEE!
|
|
nietmeer Erelid
|
Oeh... het toetje is in de tas   |
|
nietmeer
|
Uhuh, met verse slagroom en bananensaus  |
|
|
laat de banansaus maar weg... maar de rest... hmmmm
*begint haast te zeveren* |
|
nietmeer Erelid
|
*kijkt om zich heen en ziet geen banaantje* doe mij ook maar zonder bananen saus maar veel choco moes en slagroom  .. *pakt een bakje voor het kwijlen* |
|
nietmeer
|
Het Bananenlied
Ik heb geen bananen
Voor de groentewinkel stond Keesje de Jordaan Vrolijk zwaaiend naar de baas Vroeg hij een banaan Maar de baas was juist die dag Gladweg uitverkocht En hij dacht dat kleine Kees Ruzie met hem zocht Dus de baas zei:
Tja, ik heb geen bananen Ik heb geen bananen vandaag 'k Heb radijsjes, hele mooie Witte en rooie Maar ja, ik heb geen bananen Ik heb geen bananen vandaag
Plotseling vloog rode kool Door de winkelruit Daarna volgse een meloen In de baas zijn snuit De baas zijn snuit zat vol met sap Kees ging voor hem staan Lelijke meloenenkop Geef me een banaan! Maar de baas zei:
Tja, ik heb geen bananen Ik heb geen bananen vandaag 'k Heb radijsjes, hele mooie Witte en rooie Maar ja, ik heb geen bananen Ik heb geen bananen vandaag |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Muts: *schenkt een versgeperst jusje in voor elrohir* ikke, ook wat drinken? Doe maar 'n Cappucino |
|
Jannick
Oudgediende
Wat is er toch met al die ubb code's aan de hand?  MMORE!!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
dat vraag ik me ook de hele tijd af.. met dat url teken enzo.... |
|
nietmeer
|
Welke ubb codes  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Maakt u zich niet druk ik experimenteer een beetje met een nieuwe functie maar het wil niet echt lukken.. Terwijl het lokaal prima werkt.. I hate Javascript  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: Welke ubb codes  Net stond die tekst van die code's bovenaan het gesprek..  |
|