|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Jannick: Quote Kpuc: Welke ubb codes  Net stond die tekst van die code's bovenaan het gesprek..  Even kijken hoe het eruit zag  Wat vond je beter? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
eronder... is veel beter! |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Mmore: Quote Jannick: Quote Kpuc: Welke ubb codes  Net stond die tekst van die code's bovenaan het gesprek..  Even kijken hoe het eruit zag  Wat vond je beter? Vond ik überhaupt iets beter?  Kunnen er btw geen [s] tags gemaakt worden?  |
|
Mmore
Administrator
|
Here you go |
|
Jannick
Oudgediende
JEEEJ
|
|
Jannick
Oudgediende
Dankje Mmore, die restte nog in mijn verzameling, ook op blog en persoonlijke pagina graag..  |
|
Mmore
Administrator
|
IrriHandig voor na een edit  |
|
nietmeer
|
ubb codes mogen wat mij betreft weg, maar wel een link naar een andere bladzijde met alle beschikbare codes, misschien kun je de huidige smiley lijst daarmee aanvullen en ook gelijk de tips en tricks erin verwerken Mmore. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hoi mensen  Ik ben dr ook weer!  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Jannick: Dankje Mmore, die restte nog in mijn verzameling, ook op blog en persoonlijke pagina graag..  Weet je hoe lang dat duurt?  Eerst even wat belangrijkers doen  |
|
nietmeer
|
Dus die link op de plek waar nu de ubb codes staan  |
|
Jannick
Oudgediende
Kpuc, dan ook de google Video tags..  Haa Ikky.. Waarom haat je me? |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote Kpuc: ubb codes mogen wat mij betreft weg, maar wel een link naar een andere bladzijde met alle beschikbare codes, misschien kun je de huidige smiley lijst daarmee aanvullen en ook gelijk de tips en tricks erin verwerken Mmore. Jup.. Ik was inderdaad van plan de "FAQ" pagina aan te passen en alle informatie daarin te stoppen. Eerst maar is me andere code laten werken  |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote Mmore: Quote Jannick: Dankje Mmore, die restte nog in mijn verzameling, ook op blog en persoonlijke pagina graag..  Weet je hoe lang dat duurt?  Eerst even wat belangrijkers doen  Ja, kom na het eten maar terug..  Okee Ikky..  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jannick, voel me alleen in de steek gelaten  Maar we zouden stoppen met de soap  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
|
|
nietmeer
|
Das nou jammer, ik ben net kipbarkonaadjes aan het bakken  Van die grotere kipkluiven  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Kpuc, ooit gegeten in Amerongen, Den Rooden Leeuw?  |
|
nietmeer
|
@Thom. Nope, is het een goeie tip? Dan is het t proberen wel waard een keer. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Reimer
Erelid
 WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Hoi.. |
|
franki Senior lid WMRindex: 635 OTindex: 246
|
wat is er allemaal gebeurd toen ik aan het eten was??
in het echt dan he |
|
franki Senior lid WMRindex: 635 OTindex: 246
|
zielig ik leef met je mij (ER is er ook) |
|