|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
Quote Liz87: Waat en protan jullie zijn idd aan het spammen  Jullie halen Jannick echt niet in hoor!! nee hoor dat wil ik ook niet ik ben hier vandaag pas mee begonnen |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Protan, dat gaat nooit lukken, zelfs wanneer ik drie week afwezig was..  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik moet nog een uur werken  Maar dan is het eindelijk weekend  En 2 keer knipperen met je ogen en het is weer voorbij  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote waatmaarraar: Quote Liz87: Waat en protan jullie zijn idd aan het spammen  Jullie halen Jannick echt niet in hoor!! nee hoor dat wil ik ook niet ik ben hier vandaag pas mee begonnen Zo begon ik ook |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
Quote Jannick: Protan, dat gaat nooit lukken, zelfs wanneer ik drie week afwezig was..  als ik op dit tempo doorga en dat 3 weken lang doe kom ik wel in de buurt hoor watch my words  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Ik moet nog een uur werken  Maar dan is het eindelijk weekend  En 2 keer knipperen met je ogen en het is weer voorbij  1 uur maar? |
|
|
dat denk ik ook niet hoor mikeeeeeeeeeee ma hier zit iemand die zei dat je 68 duizend 72 ot index had  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote protan: Quote Jannick: Protan, dat gaat nooit lukken, zelfs wanneer ik drie week afwezig was..  als ik op dit tempo doorga en dat 3 weken lang doe kom ik wel in de buurt hoor watch my words  Wedden van niet? Je moet ook nog slapen, huiswerk....  Gaat je noooooooooit lukken..  |
|
6872 om precies te zijn |
|
nietmeer
|
 Ik ben naar Vice City  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
blend; ach het is nog maar een uurtje  |
|
|
hw maken we nooit |
|
Quote Jannick: Quote protan: Quote Jannick: Protan, dat gaat nooit lukken, zelfs wanneer ik drie week afwezig was..  als ik op dit tempo doorga en dat 3 weken lang doe kom ik wel in de buurt hoor watch my words  Wedden van niet? Je moet ook nog slapen, huiswerk....  Gaat je noooooooooit lukken..  huiswerk heb ik niet eten kan wel achter de pc en ehm slapen wat is dat kun je dat eten? |
|
|
Quote protan: Quote Jannick: Quote protan: Quote Jannick: Protan, dat gaat nooit lukken, zelfs wanneer ik drie week afwezig was..  als ik op dit tempo doorga en dat 3 weken lang doe kom ik wel in de buurt hoor watch my words  Wedden van niet? Je moet ook nog slapen, huiswerk....  Gaat je noooooooooit lukken..  huiswerk heb ik niet eten kan wel achter de pc en ehm slapen wat is dat kun je dat eten? hahahahahahahhahah ja denk het wel wat is dat eigenlijk |
|
ow dat slapen dat eet ik vanavond dus... het zal wel eetbaar zijn neem ik aan |
|
Jannick
Oudgediende
Zzzzzz |
|
Jannick
Oudgediende
Liever niet zo lang Quoten.. |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Oorlel
|
|
|
ik weet nog niet wat ik vanaaf ga eten |
|
zzzzzzz? alfabet begonnen? jannick? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Leuke wiskunde opgave
Meneer J heeft 6872OT hij is 5 x perweek op WMR en post gemiddeld 15 posts per dagdeel. (vrij geschat.. ik houd het niet bij, vertel zelf maar)
Iemand anders begint met 0 Hoelang duurt het als J gewoon zijn gangetje gaat en hoeveel moet meneer W posten per dagdeel om meneer J in te halen? |
|
Quote waatmaarraar: ik weet nog niet wat ik vanaaf ga eten nee ff sereus ik wel ik moet namelijk vanavond koken vandaar dat ik weet wat we eten |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
liz Ik hoop het  MAar ik ben bang dat het 1,5 uur wordt of nog meer  Hoe lang moet jij nog? |
|
Quote heraux: Leuke wiskunde opgave
Meneer J heeft 6872OT hij is 5 x perweek op WMR en post gemiddeld 15 posts per dagdeel. (vrij geschat.. ik houd het niet bij, vertel zelf maar)
Iemand anders begint met 0 Hoelang duurt het als J gewoon zijn gangetje gaat en hoeveel moet meneer W posten per dagdeel om meneer J in te halen? ehm......... lang? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Ik hoop het  MAar ik ben bang dat het 1,5 uur wordt of nog meer  Hoe lang moet jij nog? tot 5 |
|