|
Wiellemien Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 2.025
|
Hallo Ikke, mede-Limburger.
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ wiellemien 2 dagen pas ik was de hele week vrij |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@Mier: ach dochter; het is je vergeven.. drie wees begroentjes en drie onze flaters.. Een pelgrimstocht naar Mekker en het is goed.. gaat heen en kieteld een teen.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Wiellemien: Hallo Ikke, mede-Limburger.
Waar in limburg woon jij? |
|
Wiellemien Erelid
|
@Mier Ik werk gedeeltelijk van huis uit, dus vrij en werken loopt nogal eens in elkaar over. |
|
Wiellemien Erelid
|
|
|
heraux Oudgediende
Ik woon tussen "Alta-Geleen Greatheide-G" en "het Buchten aan de maas" in - en jij? |
|
Mier Oudgediende
@ wiellemien ik zit gewoon op school maar had deze week een locatie week dus ik was gewoon vrij |
|
Wiellemien Erelid
|
Ik meende enkele maanden geleden een huis te moeten kopen in Sittard, maar wil eigenlijk meer naar het zuiden, naar mijn familie... Zuiden als in Zuid-Limburg. |
|
heraux Oudgediende
Nou, Oud-Valkenburg lijkt net even iets te.. Maastricht is prachtig - maar ik denk duurder.. Heerlen moet je even doorbijten..
Wat is zuid.. Sittard vind ik gemiddeld - dat heeft heel veel en er gebeurt ook wel wat..
Wat zoek je.. rust of ravage? |
|
Wiellemien Erelid
|
@Mier school heb ik wel meer dan genoeg van gehad in mijn leven. Maar je had er wel vaker vrij dan als je werkt, dat was wel fijn. Wat voor opleiding doe je? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik begin langzaam in de staat van waanzin te komen, nog een 3 kwartier doelloos staren naar een vierkante doos, waar lettertjes op verschijnen.
Ik zie de muur bewegen, of was dat het raam? Ik kijk wel naar buiten, maar zie niet de regen die valt.
Het aftakelen is begonnen... Het einde is nabij, het einde van de week. Laat het weekend beginnen. De dagen van totale chaos en vrijheid |
|
Wiellemien Erelid
|
@heraux Het is hier wel mooi op zich, lekker rustig wandelen in het park met de hondjes en toch genoeg winkels voor wat je nodig hebt, maar ik wil een vakwerkhuisje/boerderijtje/mergelhuis, echt iets met een verleden. Zelfs bij de jaren '30-woningen is dat binnenin ver te zoeken. Allemaal modern geworden... |
|
Mier Oudgediende
@Wiellemien ik zit op de noorderpoort en doe de spw opleiding niveau 3 |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Wiellemien: @Ikke Ik woon in Sittard Vlakbij Heraux dus  |
|
heraux Oudgediende
heheheh oh help blend, wat nu.. sta op.. loop een stukje.. eet een slokje water.. drink een boterham..
Oh nee... my nu ook al..
|
|
Wiellemien Erelid
|
@Blend Regen? Hier sneeuwt het, al zijn het hele kleine vlokjes, dus je moet goed kijken... |
|
Mier Oudgediende
oh blend toch  |
|
heraux Oudgediende
Quote mier: @Wiellemien ik zit op de noorderpoort en doe de spw opleiding niveau 3 Sociaal Pedagogisch Werker? (kan ook Sociaal Pedagogische waanzin zijn) * met een knipoog heh.. anders krijg ik dadelijk de hele afdeling "wij bedoelen het goed" op mijn dak.. " |
|
Wiellemien Erelid
|
@Ikke Misschien kwam ik daardoor in Sittard terecht, wist mijn onderbewustzijn dat ik dan vlakbij een WMR-lid ging wonen. |
|
Mier Oudgediende
@ heraux nee het is geen waanzin haha  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik lees ergens sittard  daar wonen mijn opa en oma  |
|
Sjuvel Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 390 Wnplts: Oudega (sm S |
jaja...spw... da's wel een leuke opleiding hé? regen?? sneeuw?? 't is hier gewoon droog  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@herauxHet is mensenlijk om soms onmenselijk te zijn. De zien wat er niet is en proberen te eten wat je niet wilt. @WiellemienJa, regen  Ik hoop ook op sneeeuw, maar moet vanavond nog rijden dus liever niet eigenlijk. @Mier  |
|
heraux Oudgediende
Sittard is oud.. ik denk al zoiets als 770jaar?? |
|