|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
liz Gaat niet zo lekker dan...  Van binnenuit ontsmetten met alcohol...  Toch maar eens een fles juttertje kopen dan... dan voel je je die dag er na of je onder de voet bent gelopen door een kudde olifanten... maar de dag daarna ben je weer helemaal het mannetje... uhm... vrouwtje dan in jouw geval...  (Tenminste zo werkt dat bijmij dan...  ) |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Puppy, thanks  Quote Hoskeu: liz Gaat niet zo lekker dan...  Van binnenuit ontsmetten met alcohol...  Toch maar eens een fles juttertje kopen dan... dan voel je je die dag er na of je onder de voet bent gelopen door een kudde olifanten... maar de dag daarna ben je weer helemaal het mannetje... uhm... vrouwtje dan in jouw geval...  (Tenminste zo werkt dat bijmij dan...  ) ik heb denk ik geen hele fles nodig! Red het ook met 2 glaasjes.. |
|
nietmeer
|
Ruimte zat Puppy, en koud zal t niet zijn nu  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*Duikt kelder in* |
|
nietmeer
|
*hangt *niet storen* aan de deur* |
|
Hoskeu Erelid
|
Wat een rust zo ineens... met die twee in de kelder...  |
|
puppy Erelid
|
Kpuc; TIKKIE  *rent gauw weer naar boven* |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goed weekend gehad mensen? |
|
nietmeer
|
Grrr, denk ik van die wil een goed gesprek gaat ze spelen.. Nja, ok, eerst maar spelen dan  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Blaadiebladieblaa..  |
|
puppy Erelid
|
Quote Kpuc: Grrr, denk ik van die wil een goed gesprek gaat ze spelen.. Nja, ok, eerst maar spelen dan   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
hey jannick, weer wakker geworden nadat je gisteren zat te maffen |
|
puppy Erelid
|
Jannick is ook weer op de been  DROPJEEEE!!!! |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Goeiemorgen menschen! *Rondje van het konijn* Ik weet het, het is nog vroeg, maar er is reden genoeg tot feest! Ik ben jarig  En ik heb zojuist mijn laatste herkansing ook gehaald en ben nu helemaal klaar met mijn opleiding!  Kortom, een glorieuze dag voor mij! Woehoe! PS: Nee, ik hou me in vandaag, (nog) geen alcohol voor mij op dit uur @TheE, succes  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Goed weekend gehad mensen? Welk weekend?? Ik heb weer eens toegegeven aan een verslaving dit weekend... de tijd is voorbij gevlooooooogen... Heb weer eens een muliplayer demoversie van mohaa gedowned... hele weekend aant schieten geweest... echt erg... maarja... was toch wel weer eens een keer leuk...  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Theemonster: ik ga jullie verlaten  moet naar school toe  heb van 11 tot 12 natuurkunde en dan om half 3 Gym      sterkte, heb net natuurkunde gehad, bleh ging over magnetisme... moet tot 4 uur naar school, ben pas om 6 uur thuis 8080 |
|
puppy Erelid
|
Dubbel gefeliciteerd voor den Jive  TAART!!!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
JIVE, lets Dance!!!!    *smak (linkerwang) smak (rechterwang) smak (voorhoofd)* |
|
my-angel
Oudgediende
gefliciteerd JIVE !! dat je nog veel mag dansen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Gefiliciteerd Jive...  |
|
Jivebunny