|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Fijne dag nog Thee  Laat ze een poepie ruiken op school  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Blend: Haha, dat is het al ja  Weekend was heerlijk, donderdag komt mijn vriendin ook alweer langs. Volgend weekend is mijn beste maar ook alweer jarig... Bwaaaah geweldig... Ik denk dat ik vanavond mezelf vroeg mijn bed in ga drinken hahaha (Weer een mooi excuus gevonden) Zo 1 keer in het jaar mag dat wel toch? (Ja ik weet het, vorige week ook al, maar ik slaag maar 1 keer voor deze opleiding hoor  ) Nou jij nog Blend, als ik het kan, kan jij het ook! @Hoskeu, probeer Call of duty maar eens voor de gein, die sfeer is echt super goed, en de moeilijkheidsgraad is niet veel hoger dan mohaa. Het is eerder beter qua hulp als je iets niet snapt, dan Mohaa zelfs. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hey, jij ook hier Blend...? Goedemorgen!  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Jive; Als het goed is wel  |
|
Blend
Oud Moderator
@jive Nog 2 maanden  En dan in Juni nog 2 herkansingen. Maar gaat wel lukken, en zo niet. Lang leve de herkansingen  Heb nog 2 jaar om het allemaal af te ronden  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jivebunny: @Hoskeu, probeer Call of duty maar eens voor de gein, die sfeer is echt super goed, en de moeilijkheidsgraad is niet veel hoger dan mohaa. Het is eerder beter qua hulp als je iets niet snapt, dan Mohaa zelfs. Iets niet snapt... dat vind ik nou het mooie... er is bij mohaa niets wat je niet kan snappen...  Maar ik zal eens kijken voor call of duty... eens kijken of ze een muliplayer demo hebben om eens een rondje op te knallen... netals bij mohaa...  |
|
Jivebunny
oud moderator
Oh, en als je een beetje computer hebt en je houd wel van realisme, Red Orchestra is ook een schoon spel. |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik ga maar weer eens wat doen   |
|
Liz87 Erelid
|
doeiii puppy!  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Aloha |
|
Ikke
Oudgediende
Ikke is vrolijk  Rondje koffie voor iedereen van ondergetekende!  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
CHOCO  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote KairA: CHOCO  Ook goed... Kkan me allemaal niks schelen    |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
mag blend m dan maken? Please  |
|
Blend
Oud Moderator
@IkkeJij bent wel redelijk goed in het wisselen van stemming in korte tijd  @KairA Lichte verslaving? Choco? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ blend ....  ja kan dr niks aan doen is hier ook een afkick forum topic ding |
|
Hoskeu Erelid
|
Dag puppy..  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: @IkkeJij bent wel redelijk goed in het wisselen van stemming in korte tijd  D'r is geen reden meer om eenzaam te zijn  |
|
Jivebunny
oud moderator
Nooit geweest toch?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Offtopic: Hmmm... Quote www.gamer.nl:
Daar waar tegenwoordig de multiplayermode van een spel vaak enige oefening vergt voordat je in de hoogste regionen van de statistieken mag verkeren, wil Infinity Ward het met Call of Duty enigszins anders aanpakken. Men streeft namelijk naar een lage instapdrempel voor de multiplayermode met weinig keyboard commando's, uitgebalanceerde teamplay en een unieke manier om nieuwe gamemodes toe te voegen.
klinkt wel alsof ik het een keer moet proberen...   Is er nog koffie?? (om het even ontopic te houden in de offtopic...  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: Quote Blend: @IkkeJij bent wel redelijk goed in het wisselen van stemming in korte tijd  D'r is geen reden meer om eenzaam te zijn  Niet alleen stemmingswisselingen maar ook meervoudige persoonlijkheid ikke?? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ja er is koffie |
|
Liz87 Erelid
|
Amai... Collega's zo sago...!!! Word gek hier  |
|