|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @KairA Leren? Of doen de leerlingen daar tegenwoordig niet meer aan?  Was da?? Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
le·ren1 (bn.; alleen attr.) 1 van leer gemaakt le·ren2 (ov.ww., ook abs.) 1 bedrevenheid, kennis verwerven in => opsteken 2 kennis, leerstof, vaardigheden enz. op anderen overdragen => bijbrengen
Oooow... je bedoeld van leer gemaakt zijn?? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIedereen is van leer gemaakt  Mensenleer, schijnen duurzame tassen te zijn. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
 ik niet |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuIedereen is van leer gemaakt  Mensenleer, schijnen duurzame tassen te zijn. ik heb er een.... van mijn oma |
|
Blend
Oud Moderator
Waar ben jij dan van gemaakt? Duurzaam plastic, of botox?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Blend... Ok dan... Zo te horen doe je dus ieder weekend t zelfde  Als je daar blij van word ist goed toch  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Blend: Waar ben jij dan van gemaakt? Duurzaam plastic, of botox?  Whtvvr |
|
Ikke
Oudgediende
"Always Look on the Bright Side of Life" |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: "Always Look on the Bright Side of Life" Heej Ikke... heb jij net van die cake gegeten die daar op de bar staat??  Volgens mij is het spacecake als ik het zo zie...  Wie heeft zijn spacecake laten slingeren?? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
 zo |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
neej ben nooit zo van de space cake..maar chocolade cake is altijd goed..dus als je die ergens ziet roep me dan ff |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Ikke: "Always Look on the Bright Side of Life" Heej Ikke... heb jij net van die cake gegeten die daar op de bar staat??  Volgens mij is het spacecake als ik het zo zie...  Wie heeft zijn spacecake laten slingeren?? BLEND WAS HET |
|
Blend
Oud Moderator
liz Ach, het is erg gezellig ja  Gewoon bij een vriend thuis bier drinken en film kijken, beetje ouwenelen. En voor je het weet is het 6 uur  KairA Ik ben soms niet te volgen, wen eraan  |
|
Ikke
Oudgediende
@Hoskeu: Ik zit aan andere drugs... 'n cocktail van adrenaline, fenylalanine en phenylethymaline  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@Blend Whtvvr ik wen dr al aan  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik ben soms niet te volgen, wen eraan  Daar hebben wel meer mensen (er gemakshalve vanuitgaande dat het mensen zijn...) hier op het forum last van...  |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
waar gaat dit over??? kben er ff niet geweest  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDat ik niet te volgen ben of dat zij niet de volgen zijn?  KairA Wat is: Whtvvr |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: @Hoskeu: Ik zit aan andere drugs... 'n cocktail van adrenaline, fenylalanine en phenylethymaline  En je schilderd met ecoline... of hoe heete dat spul waar je op de basischool tegen moest blazen met een rietje nadat je zo een druppel op je blad had gedaan??  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote waatmaarraar: waar gaat dit over??? kben er ff niet geweest  Wauw ik dacht dat ik een lage ot index had |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
Quote KairA: Quote waatmaarraar: waar gaat dit over??? kben er ff niet geweest  Wauw ik dacht dat ik een lage ot index had ik ben alleen vrijdag en nu hier aan het ot en |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuDat ik niet te volgen ben of dat zij niet de volgen zijn?  KairA Wat is: Whtvvr whtvvr is whatever |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ waatmaarraar
ik vinnut wel sgattig |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuDat ik niet te volgen ben of dat zij niet de volgen zijn?  KairA Wat is: Whtvvr Whtvvr is waarschijnlijk "what ever" of iets gelijk die strekking... Maar ik op zij... wie volgt wie... waar snapt wie wat van... Het is allemaal perseptie... een subjectieve interpretatie...  |
|