|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
jive Wat was het ook alweer? Great minds think alike  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hmmmm... zou het?  hehe |
|
Blend
Oud Moderator
Als ik daardoor mijn uitleg mee kan bevestigen wel  |
|
Jivebunny
oud moderator
In dat geval,  Jaaaaa great minds think alike  |
|
nietmeer
|
Proost dan maar, op grote en kleine geesten, zuip en bras, het danskonijn heeft een feessie  |
|
Blend
Oud Moderator
Onze hofleverancier van sterke drank is ook aanwezig  Proost Kpuc. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ok, Ik moet het gat even dichten.. wie gaat even daar de doe-het-zelf-klussen-voor-de-massa-welke-beGint-met-een-G ?
Ik heb wat vulmiddel nodig, en wat dozen 2.5mm, bruin, blauw, geel-groen, en een metertje of 20 YMVK 3x2.5 - een doosje zwart (schakeldraad) een trekveer, een groepenkast, een aardlekschakelaar, een paar WDC met aarde en spatwaterdicht II.
En verder 3 magneetschakelaren van 16A
Wie heeft er een PVC pijpenbuiger? |
|
Jivebunny
oud moderator
Kpuc: Haha, juistem! Hey, mijn collega's waren mijn verjaardag vergeten en uit schaamte is de secretaresse in de pauze cadeau's voor mij wezen halen en heeft ze slingers opgehangen. best een aardige actie  Vooral als ik zie wat ze me heeft gegeven als kado hahaha... 6 hoegaarden grand cru en 6 grimbergen tripel met een zak paprike chips en de panorama en nog een nerd blad over computers  Ik vermaak me best hier! Tis dat ik nog naar huis moet rijden dadelijk ... smikkel! Dussuh, iemand anders dan maar een lekkere tripel?  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
heeft er iemand red bull?? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Jah.. das ook een pijpenbuiger.. nee, geen A*l flesjes doppenknakker..
* haald wel even een pijpenbuiger.. |
|
nietmeer
|
Ahaa, nen tripel, ja hoor, kom maar hier ermee, dat hoort geproefd te worden al is de smaak en uitwerking bekend  |
|
macfreak Erelid
Quote Liz87: heeft er iemand red bull?? aaahh... dat klinkt goed... in de koelkast en mijn jas |
|
Blend
Oud Moderator
@herauxPVC buigen? Dat doe je toch gewoon met gasbrandertje? Gewoon verwarmen en buigen. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Whoehoee, ik zit nu op school..  I  LogMeIn..  |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
haha! ik ben nu uit |
|
macfreak Erelid
Quote Jannick: Whoehoee, ik zit nu op school..  I  LogMeIn..  is dat bij jullie nog niet eens geblokt?? wij kunnen alleen nog maar op google en nog een paar andere site's |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@macfreak, nee, kennen ze volgens mij ook niet..  |
|
macfreak Erelid
@Jannick: waha... als ik nog 1 keer probeer de blokering te omzeilen dan wordt ik van school af getrapt dus geen WMR voor mij op school |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @herauxPVC buigen? Dat doe je toch gewoon met gasbrandertje? Gewoon verwarmen en buigen. Elektro buis buig je koud met zo een veer blend... anders vouwt je pijpje dubbel... krijg je je trekveer en kabeltjes er niet meer door...  |
|
macfreak Erelid
@Hoskeu: heb ik ervaring mee... als de buis net even niet ver genoeg gebogen was. ook even met het brandertje erbij en toen kon ik weer een nieuwe buis gaan halen |
|
Blend
Oud Moderator
Zo zie je maar weer, ik moet niet gaan knutselen met elektro  |
|
macfreak Erelid
Quote Blend: Zo zie je maar weer, ik moet niet gaan knutselen met elektro  houd maar eens 2 draadjes uit het stopcontact tegen elkaar. blauw en bruin als ik het goed heb |
|
Blend
Oud Moderator
@mac Dat effect ken ik  Heb zo een keer een multo-map dicht "gesoldeerd"  |
|
Jivebunny
oud moderator
PVC? Elektro? Grimbergen Tripel bedoel je!  |
|