|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: haha... Ik word er idd stil van... Best druk in je eentje op kantoor...  Doet me denken aan die reclame trouwens... van welk uitzend bureau ben je?? Is de hele winkel gaan... uhmm... wat was dat... bowlen of karten ofzo... dat je het even alleen overneemd  Wildwaterraftesn gingen ze toch en bbqen |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Kpuc; Oh daar heb ik niet bij nagedacht. Moet ik oppassen voor overstekend wild  |
|
nietmeer
|
Neujj Puppy, zo wild ren ik niet maar net hard genoeg om een tik te missen  |
|
puppy Erelid
|
hahaha Kpuc toch, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor  Kom me liever een handje helpen  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Liz... kan ook jah...  Maar denk om je bloeddruk... (roep ik hier altijd tegen de collega's  ) Dan zie ik ze al kijken van... "ooh... daar heb je die flauwe grapjurk weer... zucht..." |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... roep ik ook altijd tegen mn collega's als ze er zijn  |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Nou veel succes in ieder geval... Ik heb dan dat ik op den duur niet meer weet waar ik het moet laten... of heb je daar geen last van?? |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; gooi gewoon alles wat ik niet meer wil buiten in de tuin  en de rest stop ik gelijk in dozen (nu maar hopen dat ik het niet nodig heb aankomende maanden  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: @ Hoskeu... roep ik ook altijd tegen mn collega's als ze er zijn  Wat heb je daar nou aan... eerst gaan ze sjago doen... dan heb je ze nodig en zijn ze er niet...  Kielhalen!!... ontslaan die lui!!...  |
|
puppy Erelid
|
NU loop ik zo te kletsen, dat mijn kofie alweer koud is...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Zal ik je helpen... ik kan wel wat onzin verkopen... Als ik je nou mijn telefoon nummer geef van mijn bureau hiero... kan je de telefoon doorschakelen... ik weet niet wat mensen die jouw bellen willen... maar dan verzin ik wel wat...  (of wordt je niet gebeld??) |
|
puppy Erelid
|
Voel ik hier nou  |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppyOei dat is zonde van je koffie... Maar als je iets een paar maanden in een doos kan laten zitten zonder het nodig te hebben... heb je het dan sowieso wel nodig??  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Voel ik hier nou  Volgens mij is koude koffie niet goed voor een puppy?? Of komt je man net thuis?? |
|
puppy Erelid
|
Nou dat vroeg ik me nu dus net af... Wil je me even komen helpen. Tovenaar wil me vastbinden en zonder verdoving gaan ontleden  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
* hakt een gat in de vloer en maakt een kampvuurtje.. boe wat is het koud hier..
|
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Voel ik hier nou  Volgens mij is koude koffie niet goed voor een puppy?? Of komt je man net thuis?? Als die nu thuis was, zat ik allang niet meer achter de comp. Dan had ik wel wat beters te doen  |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 293 OTindex: 954
|
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... Zal ik je helpen... ik kan wel wat onzin verkopen... Als ik je nou mijn telefoon nummer geef van mijn bureau hiero... kan je de telefoon doorschakelen... ik weet niet wat mensen die jouw bellen willen... maar dan verzin ik wel wat...  (of wordt je niet gebeld??) Hahah.... Je mag best wat onzin verkopen... vertel je tel maar  ;) denk alleen dat ik daarna kan gaan fluiten naar mn baan want ik ben toch echt aangenomen om zelf de tel aan te nemen...  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@TukkaJe zal hem vast wel hebben gezien o.i.d. maaruh: klik voor de nieuwste Top Gear aflevering inclusief die crash  |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Ik verkoop ze wel een blauw met groen gestreepte olifant met platvoeten maar zonder broekzakken...  (of wat je ook moge doen...  ) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... Ik verkoop ze wel een blauw met groen gestreepte olifant met platvoeten maar zonder broekzakken...  (of wat je ook moge doen...  ) Uuhm... Geen gasflessen? |
|
Liz87 Erelid
|
wat een rust opeens hier!!  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Waarom hadden ze het weekend en door de weeks niet kunnen opdraaien? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Waarom hadden ze het weekend en door de weeks niet kunnen opdraaien? Omdat je anders niet zoveel zou verdienen... en dan zou het saai worden. |
|