|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Muts: en vanaaf lekker bezatten tussen all carnavalisten  Altijd leuk  Ik heb vandaag besloten dat ik niet meer zoveel ga drinken  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik moet ook nog een weekje hoor  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Theemonster: ik moet ook nog een weekje hoor  ik leef met je mee  al heb ik best wel zin om me vanavond helemaal klem te zuipen |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
@TheE: jullie zijn dus helemaal weg van elkaar? wat leuk  (en stiekem ben ik toch jaloers op iedereen die verliefd is  )... maaaar, ik heb gedroomd dat ik mijn prins zalö vinden, dat scheelt  @mac: het had niet nog een week meoten duren voor de vkantie, kwas er ook echt aan toe... |
|
Theetje
Oudgediende
hha, ik zuip me nooit klem, ik drink voor mijn plezier... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik ben al vrij, en vanvond lekker vasteloavend  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Muts: @TheE: jullie zijn dus helemaal weg van elkaar? wat leuk ik ben iniedergeval helemaal weg van hem  |
|
macfreak Erelid
@Muts: ik ben er nu ook al lang aan toe maar die verrekte school wil me niet loslaten |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
och, af en toe is je klem zuipen met doel om zat te zijn wel leuk.... een eker int half jaar moet dat zeker kunnen  en dat ikv andaag... en misschien morgen ((als we dan nog drank over hebben) ik heb er wel in in  |
|
macfreak Erelid
Quote Theemonster: Quote Muts: @TheE: jullie zijn dus helemaal weg van elkaar? wat leuk ik ben iniedergeval helemaal weg van hem  van wie?? twag?? |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
ikky
Oudgediende
|
Quote macfreak: Quote Theemonster: Quote Muts: @TheE: jullie zijn dus helemaal weg van elkaar? wat leuk ik ben iniedergeval helemaal weg van hem  van wie?? twag?? Lijkt me wel  |
|
macfreak Erelid
Quote Muts: och, af en toe is je klem zuipen met doel om zat te zijn wel leuk.... een eker int half jaar moet dat zeker kunnen  en dat ikv andaag... en misschien morgen ((als we dan nog drank over hebben) ik heb er wel in in  ik doe het haast nooit dus het kan best een keer weer... de hele dag vanalles uitspoken en de volgende dag er helemaal niks meer van weten  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote macfreak: ik doe het haast nooit dus het kan best een keer weer... de hele dag vanalles uitspoken en de volgende dag er helemaal niks meer van weten  Loopt niet altijd goed af hoor  Ik heb daar ook heel veel problemen mee gehad  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Mac en dan wakker worden in een klein wit kamertje met tralies voor de ramen en een grote ijzeren deur  |
|
macfreak Erelid
Quote alweerdood: Mac en dan wakker worden in een klein wit kamertje met tralies voor de ramen en een grote ijzeren deur  nee... daar krijgen ze me nog niet in... volgend jaar wel  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Mac Wel als je te dronken bent om je ID te laten zien  Dan mag je lekker komen uitslapen en worden je ouders gebelt(heb ik ooit ergens gelezen) |
|
Theetje
Oudgediende
bovendien in mac 15, dus heeftie een onwijs groot probleem alsie dronken over straat gaat... |
|
macfreak Erelid
@alweerdood: die heb ik met dit soort evenementen nooit mee... ik heb geen idee wat ik allemaal ga weggeven als ik flink wat gehad heb... ik hou alleen mijn kleding aan en neem geld mee, voor de rest blijft alles thuis |
|
macfreak Erelid
Quote Theemonster: bovendien in mac 15, dus heeftie een onwijs groot probleem alsie dronken over straat gaat... daar doen ze niet moeilijk over hoor met carnaval... en ik blijf het toch in de buurt dus ze zullen me vast niks doen |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
dan heb je dus een boete van €50 als ze je pakken  Maja boeie, ik ga me niet lam zuipen, moet nog een brug over fietsen  |
|
macfreak Erelid
@alweerdood: als jij een brug over moet fietsen dan zou ik maar voorzichtig zijn met de wind... als je al wat hebt gehad kun je je daar lelijk op verkijken (ja ervaring spreekt) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Mac hahaha Ik ken de wind daar goed.. Ik ben banger voor de dronken idioten daar  |
|
macfreak Erelid
Quote alweerdood: Mac hahaha Ik ken de wind daar goed.. Ik ben banger voor de dronken idioten daar  dronken idioten moet je gewoon onwijs hard voorbij scheuren... als je gewoon met een flinke gang aan komt zetten moet dat geen probleem zijn denk ik |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Dus jullie komen uit de buurt van Brabant..?  Of.. wacht es.. het is weekend  (Sorry, ben ziek, let dan niet zo op de dag) |
|