|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ik ga etennn.. X Tot ooit;) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Niet zo harig,Kpuc  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Quote Theemonster: en vrouwen niet dan?  minder  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Whiteley: Quote Theemonster: en vrouwen niet dan?  minder  jajaaja, vrouwen wel scheren, mannen niet...  |
|
Luna
Moderator
Ennn, na het scheren insmeren met baby-olie en dan nog een bodylotion  |
|
nietmeer
|
kapper is er ook een biertje |
|
Theetje
Oudgediende
@Luna; natuurlijk, hoe wil je je benen anders mooi laten glimmen  |
|
nietmeer
|
Hans, ik heb een fijn Gulden Draakje in de aanbieding. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hallo  Mijn huid is al zacht genoeg na het scheren hoor  op mijn gezicht tenminste, de rest scheer ik niet  |
|
nietmeer
|
Quote Mereltjee: Ik ga etennn.. X Tot ooit;)  eet ze met kleine hapjes |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Theemonster: jajaaja, vrouwen wel scheren, mannen niet...  lol , nee zo bedoel ik het niet. Maar als een man geen haar op zijn benen heeft dan denk ik van  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Hans, ik heb een fijn Gulden Draakje in de aanbieding. ik hou wel van drakies |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Whiteley: Quote Theemonster: jajaaja, vrouwen wel scheren, mannen niet...  lol , nee zo bedoel ik het niet. Maar als een man geen haar op zijn benen heeft dan denk ik van  Alleen als je ingetaped moet worden is het handig;) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Whiteley: Maar als een man geen haar op zijn benen heeft dan denk ik van  dat heb ik ook hoor, benen aub niet scheren heren! maar de oksels, ja die wel  en geeeeeen borsthaar  |
|
Luna
Moderator
Mijn ex was wielrenner, geen haartje op zijn lijf  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Kijk ik ff niet, kom ik terug, hebben we het over scheren, en dan bij mannen   Wat heb ik gemist?  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Mijn ex was wielrenner, geen haartje op zijn lijf  ielll, dat hoeft nou ook meer niet, weg *poef* mannelijkheid  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: Quote Whiteley: Maar als een man geen haar op zijn benen heeft dan denk ik van  dat heb ik ook hoor, benen aub niet scheren heren! maar de oksels, ja die wel  en geeeeeen borsthaar  Borsthaar mogen ze van mij best hebben hoor  het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit of mannen borsthaar hebben of niet  |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Luna: Mijn ex was wielrenner, geen haartje op zijn lijf  Ook zijn hoofd niet? Quote Theemonster: dat heb ik ook hoor, benen aub niet scheren heren! maar de oksels, ja die wel  en geeeeeen borsthaar  Baard groei? |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky; een beetje mag wel, maar zo'n hele bos?  nee bedankt, maar een beetje is wel sexy, en sowieso een lijntje onder de navel is sexy  *zwijmel zwijmel* |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
okselhaar wel?  (bij mannen) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Whiteley: Baard groei? kan sexy zijn *zwijmel* Quote alweerdood: okselhaar wel?  (bij mannen) eraffff, of kort, niet zo'n hele bos  |
|
Luna
Moderator
Wel op zijn hoofd, het was niet zo erg,hoor...maar ik geef ook de voorkeur aan haar  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: @ikky; een beetje mag wel, maar zo'n hele bos?  nee bedankt, maar een beetje is wel sexy, en sowieso een lijntje onder de navel is sexy  *zwijmel zwijmel* Ja das idd wel sexy |
|