|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
luna; jij mag altijd smsen, bij ons op school worden telefoons toch niet afgepakt als je in het eindexamen jaar zit  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
 Ik was hem laatst een week kwijt  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Mereltjee:  Ik was hem laatst een week kwijt  mijn broertje ook, toen bleekie in de wasmachine te zitten  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Ik ben mijne kwijt geraakt  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Whiteley, ik heb gewoon een vuilnisbakkie  een hele lieve  Er staat een foto van hem op mijn pp;) |
|
Whiteley Erelid
|
lol ff kieke   |
|
Puck Oudgediende
|
@Theemonster: Dat is mooi dom  (Issie kaduuk..?) Ik heb hem altijd in m'n zak zitten (Dus ik verplaats hem van broek naar broek  ) of hij ligt naast m'n bed.. |
|
Theetje
Oudgediende
@mereltjee; ja hij was kapot, hij heeft nu een nieuwe  De mijne ligt altijd in mijn bed, dus ik vergeet hem nog welis  |
|
Puck Oudgediende
|
Raar woord eigenlijk : Juffrouw (Dat ziet erz ovaag uit met 2 van die 'f'en naast elkaar  ) Whiteley, hoe oud ben je eigenlijk..?   |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: mereltjee; ja hij was kapot, hij heeft nu een nieuwe  De mijne ligt altijd in mijn bed, dus ik vergeet hem nog welis  DIe van mij onder m'n kussen, kunnen ze me wakker bellen  Maar dan 's ochtends dan kom ik nog wel eens bijna te laat op school omdat ik weer naar boven moet vliegen om dat ding op te halen.. Edit: YEAAAH Ik heb al meer (  ) dan 300  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Na al dat gepraat over benen scheren...dat moet ik nog ff doen voor het weekend weer begint  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Whiteley Erelid
|
Quote Mereltjee: Raar woord eigenlijk : Juffrouw (Dat ziet erz ovaag uit met 2 van die 'f'en naast elkaar  ) Whiteley, hoe oud ben je eigenlijk..?   Ik ben 15 |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Na al dat gepraat over benen scheren...dat moet ik nog ff doen voor het weekend weer begint  ik ook  |
|
Puck Oudgediende
|
Aha  Waarom is je leeftijd geheim..? |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Whiteley: Ik ben 15  nog een 15jarige  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: Quote Whiteley: Ik ben 15  nog een 15jarige  jonkies  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Luna: Na al dat gepraat over benen scheren...dat moet ik nog ff doen voor het weekend weer begint  ik ook  Ik ook  |
|
Puck Oudgediende
|
(Ik voel me zo jong hier  )(Maar 13 eeuwen oud..   ) |
|
Whiteley Erelid
|
Geheim. Shoot  ik heb mijn leeftijd niet ingevult  nou, geen zin eigenlijk  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: Quote Theemonster: Quote Luna: Na al dat gepraat over benen scheren...dat moet ik nog ff doen voor het weekend weer begint  ik ook  Ik ook  hahah, morgen maar ff doen  of zaterdag ochtend   |
|
nietmeer
|
Wat is dat toch met benen en dergelijke scheren  Als de vrouw daar nou nooit aan had begonnen dan had het een zacht donzen vachtje gebleven  |
|
Puck Oudgediende
|
(Kpuc, ik ben er ook nog niet aan begonnen hoor  Mijn haren (  ) zijn blond.. (Die op m'n hoofd ook  )) |
|
Theetje
Oudgediende
kpuc; volgens mij zijn daar een stel vrouwens mee begonnen omdat mannen het wilde... Maar ik vind het opzich ook wel sexy als een man zijn oksels scheert (zijn benen aub niet  ) |
|
Puck Oudgediende
|
(Ik moet m'n Duits doen, kunnen jullie elke keer als ik iets zeg zeggen dat ik niks mag zeggen..? Dan stop ik misschien ff  ) |
|