|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Damn, je zou je maar snijden in je oksel. |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Quote Theemonster: @ikky; een beetje mag wel, maar zo'n hele bos?  nee bedankt, maar een beetje is wel sexy, en sowieso een lijntje onder de navel is sexy  *zwijmel zwijmel* *zwijmel* met een 6pack natuurlijk  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Of ergens anders  |
|
Whiteley Erelid
|
Bakkebaarden? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Luna: Of ergens anders  Foei, niet verder gaan denken jij  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Chocolate: Quote Theemonster: @ikky; een beetje mag wel, maar zo'n hele bos?  nee bedankt, maar een beetje is wel sexy, en sowieso een lijntje onder de navel is sexy  *zwijmel zwijmel* *zwijmel* met een 6pack natuurlijk  dat hoeft niet hoor  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Luna: Of ergens anders   Lunaatje toch!!  |
|
Chocolate Erelid
|
Quote Theemonster: Quote Chocolate: Quote Theemonster: @ikky; een beetje mag wel, maar zo'n hele bos?  nee bedankt, maar een beetje is wel sexy, en sowieso een lijntje onder de navel is sexy  *zwijmel zwijmel* *zwijmel* met een 6pack natuurlijk  dat hoeft niet hoor  Zeker wel  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Of ergens anders  auwwwww   |
|
Luna
Moderator
Nja, het kan allemaal  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Chocolate: Quote Theemonster: ...* *zwijmel* met een 6pack natuurlijk  6pack bier ja  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Chocolate: Quote Theemonster: Quote Chocolate: *zwijmel* met een 6pack natuurlijk  dat hoeft niet hoor  Zeker wel  neuh, vind ik eigenlijk niet echt sexy, behalve als ze er niets voor doen  |
|
Whiteley Erelid
|
Is het ineens een taboe om over haar bij de edele delen te praten ofzo  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Whiteley: Is het ineens een taboe om over haar bij de edele delen te praten ofzo  neuh toch? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Chocolate: Quote Theemonster: @ikky; een beetje mag wel, maar zo'n hele bos?  nee bedankt, maar een beetje is wel sexy, en sowieso een lijntje onder de navel is sexy  *zwijmel zwijmel* *zwijmel* met een 6pack natuurlijk  hoeft niet per se  |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky; nee inderdaad, zonder 6pack is een lijntje ook sexy, behalve op zo'n bierbuik  |
|
Luna
Moderator
Hmmm, wat een gesprek..ik had nog ergens een borsthaartopic  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Hmmm, wat een gesprek..ik had nog ergens een borsthaartopic  het zal is niet luna  |
|
Whiteley Erelid
|
Ah, het 6pack fenomeen. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Halloww  ben dr weer  |
|
Whiteley Erelid
|
Welcome back. you've missed some hairy stuff. |
|
Luna
Moderator
Ik geef niet zoveel om buikspieren, vind het ook niet altijd mooi... |
|
Theetje
Oudgediende
@Luna; ik ook niet, dan liever gewoon een strak buikje (of niet helemaal strak) maar buikspieren zien, nee, ik vind het soms echt zo lelijk  |
|
Chocolate Erelid
|
@ Luna Nou jah beter veel spieren dan een dikke bierbuik ofzo  Of gewoon een mooie platte buik  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: @ikky; nee inderdaad, zonder 6pack is een lijntje ook sexy, behalve op zo'n bierbuik  Als onze mannen zo doorgaan hebben ze over 10 jaar ook een bierbuik  |
|