|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Theemonster: @kpuc; volgens mij zijn daar een stel vrouwens mee begonnen omdat mannen het wilde... Maar ik vind het opzich ook wel sexy als een man zijn oksels scheert (zijn benen aub niet  ) Oeeeh, dat vind ik zooo ranzig, we hebben een jongen in de klas die al een hele bos eronder heeft hangen.. Dat ziet er níét uit met ringenzwaaien  (Ik hou m'n mond al  ) |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Hoezo ranzig? Door de huidige maatschappij gecreërde opvatting  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
 Ik zeg niks meer  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Kpuc, ik heb mijn been gebroken en na maanden gips was er een oerwoud op gegroeid, niet normaal gewoon  Maar ik vind donkere haren op benen gewoon niet mooi om te zien  |
|
Whiteley Erelid
|
Ik vind dat een vrouw dat zelf moet weten. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Luna: Maar ik vind donkere haren op benen gewoon niet mooi om te zien  dat heb ik dus ook, al moet ik zeggen in de winter scheer is ze minder vaak dan in de zomer.. |
|
nietmeer
|
Njahh, een oerwoud das idd niet echt mooi maar een donzen vachtje, oehh, errug sexy hoor  |
|
Puck Oudgediende
|
Daar heb ik geen last van  Die van mij zijn blond  |
|
Luna
Moderator
Maar niet op je benen   |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Mereltjee: Daar heb ik geen last van  Die van mij zijn blond  Die worden nog wel donkerder denk ik  |
|
Puck Oudgediende
|
Bedankt dat je me er ff aan helpt herrineren  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: Quote Luna: Maar ik vind donkere haren op benen gewoon niet mooi om te zien  dat heb ik dus ook, al moet ik zeggen in de winter scheer is ze minder vaak dan in de zomer.. Ik heb blond haar, maar op mijn benen is het vreemd genoeg vaak donker  en dat is zeer irritant  ik heb er nooit zin in om ze te scheren in de winter  |
|
nietmeer
|
het lijkt wel een kapperszaak voor onderdanen hallooooooo allemaal luna er staat weer een big band |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kpuc: Njahh, een oerwoud das idd niet echt mooi maar een donzen vachtje, oehh, errug sexy hoor  maarja, eenmaal geschoren, altijd scheren ben ik bang   |
|
Puck Oudgediende
|
Hooooooooi  |
|
Whiteley Erelid
|
Quote Luna: Maar ik vind donkere haren op benen gewoon niet mooi om te zien  vraagje: is dat voor mannen of vrouwen? of beide? |
|
nietmeer
|
hallodikedwee mereltjee  |
|
Luna
Moderator
Vrouwen !! Mannen mogen harig zijn,hoor  |
|
nietmeer
|
kpuck heb jij een biertje voor me zonder haren? |
|
Whiteley Erelid
|
Ow gelukkig. Want een man zonder lichaams haar is net alsof ze nog kleuter zijn ofzo, lol  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Whiteley: Quote Luna: Maar ik vind donkere haren op benen gewoon niet mooi om te zien  vraagje: is dat voor mannen of vrouwen? of beide? op de benen, alleen voor vrouwen, onder de oksels: beide  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Whiteley: Ow gelukkig. Want een man zonder lichaams haar is net alsof ze nog kleuter zijn ofzo, lol  en vrouwen niet dan?  |
|
nietmeer
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Hoi Hansje   (Dat vind ik lief klinken  ) |
|