|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
@Ikke DIe hond is veeeeeeeeeet lief   Enne.. Jan Akkerman heb ik nog ergens een handtekening van, kwam bij ons op school toen ik nog in groep 7 zat.. (Een vriend van een meester..) Hóé zielig, zit ik de hele tijd naar een adres te zoeken, staat het in een plaatje.. Pffff  Msn is kaduuk, als hij het weer doet voeg ik je toe XD |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Je kunt ook 'n berichtje achterlaten op de PP zelf  Hoef je niet steeds te editen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mereltjee: Hóé zielig, zit ik de hele tijd naar een adres te zoeken, staat het in een plaatje.. Als ik het als tekst erin zet, wordt 't binnen de korste keren door spambots opgepikt |
|
Puck Oudgediende
|
Snap ik;) Ik was ook bij die van macfreak aan het kijken, en hij had het er ook al zo vaag opgezet.. ¬¬ |
|
Ikke
Oudgediende
Hoe bedoel je kaduuk? Kun je niet meer inloggen of zo? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Ikke: Hoe bedoel je kaduuk? Kun je niet meer inloggen of zo? Hij doet het inmiddels al weer hoor.. Maar we hebben draadloos internet, en dat doet een beetje raar.. Dus msn ook.. Maar het is inmiddels al gelukt, maar ik denk dat ik nog f fniet kan praten  Want elke keer als ik dat met iemand probeer dan looptie weer vast ¬¬ |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer Erelid
|
 Theetje... goed, zit nog lekker uit te buiken in Rotterdam.... |
|
Theetje
Oudgediende
nog steeeeeds?   |
|
nietmeer Erelid
|
Jaaaaaaaaaaaaa  .. het was een hele grote chinees, dus het buikje zit erg vol.. probeer het met bier af te blussen.. |
|
Theetje
Oudgediende
elrohir; was het lekker? |
|
nietmeer Erelid
|
Het was erg lekker ja  .. nu nog een biertje om het af te leren.. daarna zien we wel weer verder...... |
|
nietmeer
|
elro theemonster en de rest een goede avond
|
|
nietmeer Erelid
|
Ha die Hans.... ook een Grolsch Weizenbiertje?? Ik moet zeggen ze smaken eigenlijk best wel goed... |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar: Ha die Hans.... ook een Grolsch Weizenbiertje?? Ik moet zeggen ze smaken eigenlijk best wel goed... graag na al dat boodschappen sjouwen smaakt dat wel |
|
nietmeer Erelid
|
*Schenkt voor Hans een glas in* Proost.... |
|
nietmeer
|
proost en hoe gaat het zo |
|
nietmeer Erelid
|
Het gaat wel lekker, we zitten in rotterdam bij vrienden. Nog even na te buiken en dan zometeen weer op huis aan. En ik zit even de laptop van mijn makker te verprutsen.... grinzz... |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
ja die makker zal wel blij zijn als je weg bent eten op laptop weg |
|
nietmeer
|