|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote macfreak: ook al last van lente kriebels??? gewoon terug kriebelen  Andere kriebels  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Ikke: Quote macfreak: ook al last van lente kriebels??? gewoon terug kriebelen  Andere kriebels  weet ik ook wel... ik moest plotseling weer aan een loesje text denken  |
|
Ikke
Oudgediende
lol  Loesje quotes zijn leuk  |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: lol  Loesje quotes zijn leuk  jah... en nog meer lol.. mijn ouders denken dat ik al meer dan een uur lig te pitten  |
|
Ikke
Oudgediende
Finds out a street light Steps out of the shade Says something like: "You and me babe, how about it"
Jammer datk 'm nu niet kan meebleren |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: Finds out a street light Steps out of the shade Says something like: "You and me babe, how about it"
Jammer datk 'm nu niet kan meebleren dan de hele buurt wakker???  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: Quote Ikke: Finds out a street light Steps out of the shade Says something like: "You and me babe, how about it"
Jammer datk 'm nu niet kan meebleren dan de hele buurt wakker???  jep  En gezien de kwaliteit van mijn zang zullen ze daar niet zo blij mee zijn  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Ikke: lol  Loesje quotes zijn leuk  jaaaa  |
|
macfreak Erelid
@Ikke: daar kwam ik ook achter toen ik op de buurt BBQ de micro in handen kreeg gedrukt en eens gezellig mee deed (na een stuk of 8 pilsjes)  |
|
macfreak Erelid
deze vind ik ook leuk
Er zaten zeven kikkertjes al in een diepe sloot Die konden wel een opkikkertje gebruiken dus ik in de sloot de stemming verhoogd Moest je later mijn moeder eens zien ruiken |
|
Ikke
Oudgediende
Nu voor de 100e x vandaag naar Close your eyes van racoon luisteren... Zachtjes meebleren... Doet me ook al aan haar denke N  *krijgt weer kriebels  * |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: Nu voor de 100e x vandaag naar Close your eyes van racoon luisteren... Zachtjes meebleren... Doet me ook al aan haar denke N  *krijgt weer kriebels  * dat herken ik... alleen ik durf haar niet te vragen... ja ik ben een watje dat klopt |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: dat herken ik... alleen ik durf haar niet te vragen... ja ik ben een watje dat klopt Gewoon doen... Ik weet 't: makkelijker gezegd dan gedaan (heb 't zelf ook moeten doorstaan), maar 't lucht echt op en 't geeft je dagenlang 'n goed gevoel |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke:
Gewoon doen... Ik weet 't: makkelijker gezegd dan gedaan (heb 't zelf ook moeten doorstaan), maar 't lucht echt op en 't geeft je dagenlang 'n goed gevoel das waar... het is me eerst ook gelukt dus ik hoop nu weer  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: Quote Ikke:
Gewoon doen... Ik weet 't: makkelijker gezegd dan gedaan (heb 't zelf ook moeten doorstaan), maar 't lucht echt op en 't geeft je dagenlang 'n goed gevoel das waar... het is me eerst ook gelukt dus ik hoop nu weer  Verstand op nul, blik op oneindig en gewoon ervoor gaan |
|
Ikke
Oudgediende
@my-angel: heb je de solo van Telegraph Road nou al geluisterd? |
|
macfreak Erelid
@Ikke: verstand staat meteen al op nul zodra ik belachelijk verliefd ben... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: @Ikke: verstand staat meteen al op nul zodra ik belachelijk verliefd ben... Bij jou wel misschien, maar bij mij helaas niet.. Daar hebk de eerste keer flink problemen mee gehad... Mijn verstand gaat nooit uit.... Logics remain, always  |
|
macfreak Erelid
@Ikke: zodra ik iemand zie valt de rest van de wereld om me heen weg en dat komt pas weer terug als diegene uit zicht is |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: @Ikke: zodra ik iemand zie valt de rest van de wereld om me heen weg en dat komt pas weer terug als diegene uit zicht is Zo werkt mijn brein niet... Gelukkig lukt 't nu al aardig om logica te negeren  Maar toen ik de eerste keer verliefd was heb ik bijna anderhalf jaar met die gevoelens zitten worstelen |
|
macfreak Erelid
@Ikke: dat hou ik niet... ik moet het op gegeven moment op een of andere manier melden want anders ga ik helemaal door het lint en weet ik zeker dat ze me niet hoeft |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: @Ikke: dat hou ik niet... ik moet het op gegeven moment op een of andere manier melden want anders ga ik helemaal door het lint en weet ik zeker dat ze me niet hoeft Ik had ook momenten waarop ik dacht dat ik gek werd... Niet echt gezond... Heb je ooit wel 'ns 'n 'wat als...?'-discussie gehouden met 'n logische cynicus? Dan weet je namelijk wat er toen in m'n hoofd gebeurde |
|
macfreak Erelid
@Ikke: herken ik totaal... dat is een ramp en ik kan sowieso niks verborgen houden behalve als het gaat om prive dingen of vertrouwlijke informatie van anderen (ben niet voor niks vertrouwenspersoon) |
|
Ikke
Oudgediende
Niemand meer wat te zeggen? Edit: laat maar  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: @Ikke: herken ik totaal... dat is een ramp en ik kan sowieso niks verborgen houden Ik ben er juist TE goed in... |
|