|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
nou moet ik even behoorlijk aan het spammen want ik moet nog 86 berichten tot ik op de 2000 zit en dat moet ik doen in onmogelijk weinig tijd omdat ik vanmiddag naar mijn opa en oma moet  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Je hebt er gister 300 bijgekregen weetje dat wel..?  Hoelang deed je daarover..? Ik heb er nog maar 80 ofzo.. O.o |
|
macfreak Erelid
Quote Mereltjee: Je hebt er gister 300 bijgekregen weetje dat wel..?  Hoelang deed je daarover..? Ik heb er nog maar 80 ofzo.. O.o gedeelte van de middag, stuk van de avond en daarna ben ik rond 12 uur nog even anderhalf uur door gegaan.... en heel snel weer nieuwe berichten in verschillende topics typen |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
En ik ga weer  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote alweerdood: En ik ga weer  Doeiiiiiiiiii  |
|
macfreak Erelid
Quote alweerdood: En ik ga weer  nu al??? nouja doei AWD  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote macfreak: Quote Mereltjee: Je hebt er gister 300 bijgekregen weetje dat wel..?  Hoelang deed je daarover..? Ik heb er nog maar 80 ofzo.. O.o gedeelte van de middag, stuk van de avond en daarna ben ik rond 12 uur nog even anderhalf uur door gegaan.... en heel snel weer nieuwe berichten in verschillende topics typen Mijn vader begint nou al weer te zeuren dat ik niet dehele dag op de laptop ga zitten.. Hoe doe je dat..?   |
|
macfreak Erelid
jeetje wat is het rustig  |
|
nietmeer
|
1 goede morgen mensen!!  |
|
Puck Oudgediende
|
Mja, kom anders op msn, of heb je dan niet genoeg bij je OTindex..?  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Staal: 1 goede morgen mensen!!  Hooooooooooi  |
|
macfreak Erelid
Mereltjee: je zit nu in het cafe, dat is 1 topic maar het forum puilt uit van de verschillende topics dus je kunt als je hier een bericht hebt geplaatst naar een ander topic gaan om daar weer een bericht te plaatsen en dan weer hier terug gaan |
|
Puck Oudgediende
|
Quote macfreak: Mereltjee: je zit nu in het cafe, dat is 1 topic maar het forum puilt uit van de verschillende topics dus je kunt als je hier een bericht hebt geplaatst naar een ander topic gaan om daar weer een bericht te plaatsen en dan weer hier terug gaan Oekie  |
|
macfreak Erelid
zo ben ik een paar dagen geleden ook bezig geweest... toen schoot ik ook met 300 berichten per dag omhoog |
|
Puck Oudgediende
|
Weer.. O.o Quote macfreak: zo ben ik een paar dagen geleden ook bezig geweest... toen schoot ik ook met 300 berichten per dag omhoog |
|
macfreak Erelid
Quote Mereltjee: Weer.. O.o Quote macfreak: zo ben ik een paar dagen geleden ook bezig geweest... toen schoot ik ook met 300 berichten per dag omhoog dan wil je me niet zien als ik economie heb... minstens 50 berichten per les |
|
nietmeer
|
er 'vliegt' op dit moment een spin naar beneden.. dus nu zit ie op het bureau blad vlakbij mij hou k niet zo van ghehe... |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Staal: er 'vliegt' op dit moment een spin naar beneden.. dus nu zit ie op het bureau blad vlakbij mij hou k niet zo van ghehe... Watje  Niet pletten hoor!!  Gooi m maar gewoon naar buiten  |
|
nietmeer
|
haha ja sorry.. die dingen zijn gaar.. k bedoel tis tog niet normaal dat zoiets 8 poten heeft  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Staal: haha ja sorry.. die dingen zijn gaar.. k bedoel tis tog niet normaal dat zoiets 8 poten heeft  Nouen  Gewoon een papiertje onderschuiven als je het niet met je handen durft;) |
|
macfreak Erelid
Quote Staal: haha ja sorry.. die dingen zijn gaar.. k bedoel tis tog niet normaal dat zoiets 8 poten heeft  echt wel.... die beesten vinden het ook vreemd dat wij op 2 poten lopen |
|
macfreak Erelid
Quote Mereltjee: Quote Staal: haha ja sorry.. die dingen zijn gaar.. k bedoel tis tog niet normaal dat zoiets 8 poten heeft  Nouen  Gewoon een papiertje onderschuiven als je het niet met je handen durft;) zo'n kerel als staal die durft dat wel.... toch?? |
|
nietmeer
|
haha een kerel nog wel? |
|
macfreak Erelid
Quote Staal: haha een kerel nog wel? die reactie had ik al verwacht  |
|
nietmeer
|
spooky |