|
franki Senior lid WMRindex: 635 OTindex: 246
|
ach het gaat best snel op het forum hoor na 3-4 dagen kenden de meeste stamgasten van het forum me ook wel
maar ik gooi er nu af en toe maar een reactie doorheen want moet een verslag maken |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
@Ikke: of je hebt zo'n ongelovelijk hoge eigendunk of je hebt heel erg weinig in je messengerlijst staan |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote: Jullie zijn allemaal slap
Druk op msn, druk op wmr... Gewoon doorl*llen
Mja: ikke heeft van de beste af kunnen kijken En wie zijn die beste dan..?   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb WMR-spammen van Luna af kunnen kijken, voordat ze 'n leven kreeg... Maakt niet uit hoe druk 't op wmr of msn/icq/gtalk is, ik hou 't simultaan bij  Quote macfreak: @Ikke: of je hebt zo'n ongelovelijk hoge eigendunk of je hebt heel erg weinig in je messengerlijst staan 90 contactpersonen |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: Ik heb WMR-spammen van Luna af kunnen kijken, voordat ze 'n leven kreeg... Maakt niet uit hoe druk 't op wmr of msn/icq/gtalk is, ik hou 't simultaan bij  het WMR spammen heb ik nu ook wel onder de knie met 300 berichten per dag... ik weet wel zeker dat als het druk is op WMR, en je hebt 10 chatvensters open staan dat je dat niet meer kan bijbenen |
|
macfreak Erelid
ik ga maar eens naar een leuke avatar op zoek... ik heb bijna de 2000 tepakken  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: Quote Ikke: Ik heb WMR-spammen van Luna af kunnen kijken, voordat ze 'n leven kreeg... Maakt niet uit hoe druk 't op wmr of msn/icq/gtalk is, ik hou 't simultaan bij  het WMR spammen heb ik nu ook wel onder de knie met 300 berichten per dag... ik weet wel zeker dat als het druk is op WMR, en je hebt 10 chatvensters open staan dat je dat niet meer kan bijbenen Ghehe.. Dan heb je mij nog nooit gezien  Ik heb trouwens nooit 10 vensters open staan, al mijn gesprekken openen zich netjes in tabs  |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: Ghehe.. Dan heb je mij nog nooit gezien  Ik heb trouwens nooit 10 vensters open staan, al mijn gesprekken openen zich netjes in tabs  tabs of vensters... maakt mij niet uit... hoezo mierenneuken |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: Quote Ikke: Ghehe.. Dan heb je mij nog nooit gezien  Ik heb trouwens nooit 10 vensters open staan, al mijn gesprekken openen zich netjes in tabs  tabs of vensters... maakt mij niet uit... hoezo mierenneuken Maakt best veel uit hoor... Tabs werkt veel overzichtelijker |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: Quote macfreak: Quote Ikke: Ghehe.. Dan heb je mij nog nooit gezien  Ik heb trouwens nooit 10 vensters open staan, al mijn gesprekken openen zich netjes in tabs  tabs of vensters... maakt mij niet uit... hoezo mierenneuken Maakt best veel uit hoor... Tabs werkt veel overzichtelijker das waar... een beetje rust in het scherm |
|
Ikke
Oudgediende
Nog wat leuks van plan vandaag? |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: Nog wat leuks van plan vandaag? ikke niet... ik moet naar mijn opa en oma  de hele middag saai op de bank zitten... ik mag niet eens even een tijdje zitten pokeren aan tafel |
|
Puck Oudgediende
|
Quote macfreak: Quote Ikke: Nog wat leuks van plan vandaag? ikke niet... ik moet naar mijn opa en oma  de hele middag saai op de bank zitten... ik mag niet eens even een tijdje zitten pokeren aan tafel Dat valt nog wel mee, ik moet woensdag met m'n opa en oma mee uit eten.. (Met zo'n hele club bejaarden.. ¬¬,) |
|
macfreak Erelid
@Mereltjee: ojee... geen leuke mensen mee dan?? |
|
Puck Oudgediende
|
Nee.. Er was nog 1 plek over (ze hadden al gereserveerd) en toen zei m'n moeder heel vrolijk dat ik best wel meekon.. ='( |
|
Puck Oudgediende
|
Ik ga eeeeeeeeeeten X Tot straks  |
|
macfreak Erelid
Quote Mereltjee: Nee.. Er was nog 1 plek over (ze hadden al gereserveerd) en toen zei m'n moeder heel vrolijk dat ik best wel meekon.. ='( nah... nouja verstand op nul... muziek aan en de straf uitzitten |
|
macfreak Erelid
Quote Mereltjee: Ik ga eeeeeeeeeeten X Tot straks  owkeej... eetse |
|
macfreak Erelid
|
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote macfreak: het WMR spammen heb ik nu ook wel onder de knie met 300 berichten per dag...
ik weet wel zeker dat als het druk is op WMR, en je hebt 10 chatvensters open staan dat je dat niet meer kan bijbenen Lukt mij meestal wel hoor  |
|
Puck Oudgediende
|
Aargh, is er nu niemand meer..?  |
|
Puck Oudgediende
|
..Nee dus.. ¬¬ Waarom gaat iedereen tegelijk eten..?!?!  |
|
Ikke
Oudgediende
Saaie boel hier  |
|
Puck Oudgediende
|
Ja.. Echt íédereen is aan het eten.. Ik had net iets gezegd, en 10 minuten daarna had nog niemand iets gezegd (Op geen een forum..  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Soms is 't ook hier 'n dooie boel |
|