|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote macfreak: @ikky: jakkes... heb je zoveel gedaan?? Ja het was echt een zooi op mijn kamer, nu is het weer netjes  Maar ik krijg altijd hoofdpijn van schoonmaken  en ik was vandaag al niet zo lekker..  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
@ikky: O gossie.. (Welkom bij de club..  ) |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Mereltjee: @ikky: O gossie.. (Welkom bij de club..  ) jij ook al??  |
|
nietmeer
|
Quote ikky: Quote macfreak: @ikky: jakkes... heb je zoveel gedaan?? Ja het was echt een zooi op mijn kamer, nu is het weer netjes  Maar ik krijg altijd hoofdpijn van schoonmaken  en ik was vandaag al niet zo lekker..  Wat mensen al niet voor smoezen hebben om niet schoon te maken hallo allemaal |
|
ikky
Oudgediende
|
@Hans, het was ook geen smoes ik heb toch schoongemaakt!! goedenavond trouwens |
|
nietmeer
|
Quote ikky: @Hans, het was ook geen smoes ik heb toch schoongemaakt!! goedenavond trouwens nee je heb gelijk goed gedaan     |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
hallow  ben ik weer |
|
ikky
Oudgediende
|
Gezellig mac, lekker gegeten??  |
|
nietmeer
|
hai maccie  |
|
Puck Oudgediende
|
AAH.. Het is officieel: Ik HAAT ouders, ik moet van de computer af..   |
|
nietmeer
|
dag mereltje |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Hans. Steen: dag mereltje Hoi Hansje  Doei Hansje  (Ik ga..  ) |
|
macfreak Erelid
Quote ikky: Gezellig mac, lekker gegeten??  zeker... heb ik nog wat gemist?? |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Mereltjee: AAH.. Het is officieel: Ik HAAT ouders, ik moet van de computer af..   dat is minder.. probeer ze niet te haten, er kan altijd iets vervelends met ze gebeuren en dan krijg je er spijt van dat je dit hebt gezegt (ik spreek uit ervaring, mijn moeder is overleden  ) Maar goed, tot morgen dan maar weer ofzo  of tot vanavond  |
|
ikky
Oudgediende
|
@mac, nee je hebt niks gemist hoor;)  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ikky: Quote Mereltjee: AAH.. Het is officieel: Ik HAAT ouders, ik moet van de computer af..   dat is minder.. probeer ze niet te haten, er kan altijd iets vervelends met ze gebeuren en dan krijg je er spijt van dat je dit hebt gezegt (ik spreek uit ervaring, mijn moeder is overleden  ) Maar goed, tot morgen dan maar weer ofzo  of tot vanavond  Dat had ik gelezen.. *Troost* (Maar ze zijn toch stom  ) Tot morgeeeeeeeeen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Soms zijn ouders gewoon stom bezig, maar ergens blijf je altijd van ze houden |
|
Puck Oudgediende
|
@Ikke.. Dat ergens heb ik nog niet gevonden  |
|
macfreak Erelid
Quote Ikke: Soms zijn ouders gewoon stom bezig, maar ergens blijf je altijd van ze houden mijn ouders zijn ook zo  ik heb ook een hekel aan ze |
|
ikky
Oudgediende
|
Das een beetje een rare uitspraak Mereltjee, je kan ze op dit moment wel stom vinden maar je houdt wel van ze lijkt me..  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mereltjee: @Ikke.. Dat ergens heb ik nog niet gevonden  Da's gewoon grote onzin |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Mereltjee: @Ikke.. Dat ergens heb ik nog niet gevonden  Da's gewoon grote onzin goed gezegd |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Waar gaat het hier allemaal over? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Larsjes: Waar gaat het hier allemaal over? Ouders |
|
nietmeer
|
Een bericht aan allen
Ouders zijn ALTIJD stom bezig Ouders houden nooit van je Ouders wat moet je er mee
Totdat je zelf oud bent en je jezelf haat |
|