|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Bras
Erelid
haha daar zeg ik maar niks op... maar zie je volgende week dus weer eens in't echt    |
|
Theetje
Oudgediende
jup, verliefd en wel   |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
@ theemonster, heb je twaggy ooit in het egt gezien dan??? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Bras: haha daar zeg ik maar niks op... maar zie je volgende week dus weer eens in't echt    Ik denk niet dat je d'r veel alleen zal zien.. Zus zal vooral tegen twaggy aanzitten, of niet soms?  |
|
Bras
Erelid
hihi Wie komt er nog meer die nu online is??????    |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Reema Sawwan: @ theemonster, heb je twaggy ooit in het egt gezien dan??? nee    maar webcam gelukkig wel  Quote Ikke: Zus zal vooral tegen twaggy aanzitten, of niet soms?  ik zal me een beetje inhouden  wat hij doet moet hij weten  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Maar Bras, ik ga niet terug, ik ga uit logeren (twee weekjes) naar familie Elensar..  |
|
Bras
Erelid
oke... weet ik dat moet ik maar zien dat ik nog wat leuks verzin naderhand    |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Theemonster: Quote Reema Sawwan: @ theemonster, heb je twaggy ooit in het egt gezien dan??? nee    maar webcam gelukkig wel  das niet hetzelfde, je kunt jezelf egt verliefd noemen als je elkaar in reallife ziet en het egt klikt anders is het geen egte liefde en waarom dat zo is lees je morgen in me verslag over internet-liefde |
|
Bras
Erelid
Maar dan kom ik je tussen kwart over 11 en half 12 ophalen... als ik bijna in Aalten ben dan sms ik je wel....
|
|
Theetje
Oudgediende
reema; i know, maar het voelt zo goed, echt niet normaal. maar we zullen zien zaterdag, missien knappen we totaal op elkaar af  wat ik niet hoop... Kom jij nou wel of neit zaterdag? |
|
Bras
Erelid
@ Reema... Heb je groot gelijk in... Ik heb ook wel eens mensen ontmoet via internet... soms klikt het enorm, en soms ook helemaal niet    Maar das gewoon afwachten |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ thee, nee ik kom niet zaterdag met de reden dat een retourtje schagen-utrecht te duur is... @ bras, ik vin dat jivebunny gelijk heeft internet ontmoet je elkaar alleen maar in het egte leven wordt de verliefdheid egt |
|
Bras
Erelid
@ Reema
Wijze woorden van een wijze vrouw...
|
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Reema
Via internet kan je verliefd raken op iemand, vooral als je die persoon ook nog eens via de cam ziet....wat er dan ook nog kan gebeuren, is dat je in reallife afknapt, als je die persoon ziet..... Maar ik heb mijn man via internet leren kennen, werden verliefd op elkaar en zijn alweer 2 1/2 jaar gelukkig getrouwd..... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
|
|
Bras
Erelid
|
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ lessien, dat zeg ik ook hoor... op een andere manier  |
|
nietmeer Erelid
|
Reema Weet ik, alleen wij waren verliefd op elkaar geworden, zonder dat we elkaar in reallife hadden ontmoet  en toen we elkaar in het echt zagen, zat het ook goed  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
|
|
Bras
Erelid
@ Reema en Lessien Das ook mijn achterliggende gedachte...  Lessien  |
|