|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ik ga even een ijsje eten hoor (  ) Tot zoooo  |
|
nietmeer
|
Quote Mereltjee: @Hans: Daar moet ik 's ochtens altijd langsfietsen  (Hij is nu al zo'n 3x afgefikt, weet u dat..?  ) ik weet het maar je hoeft geen u te zeggen hoor we zijn een grote familie zonder rangen of standen behalve de modjes |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Mereltjee: Ik ga even een ijsje eten hoor (  ) Tot zoooo  Smakelijk.   |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Quote Giovanni: Quote Mereltjee: Ik ga even een ijsje eten hoor (  ) Tot zoooo  Smakelijk.   chocolade ijs? |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
mmore vind het denk ik niet leuk als je u tegen hem zegt  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Hans. Steen: Quote Mereltjee: @Hans: Daar moet ik 's ochtens altijd langsfietsen  (Hij is nu al zo'n 3x afgefikt, weet u dat..?  ) ik weet het maar je hoeft geen u te zeggen hoor we zijn een grote familie zonder rangen of standen behalve de modjes Ik ben nou eenmaal netjes  |
|
|
Quote Whiteley: Quote Giovanni: Quote Mereltjee: Ik ga even een ijsje eten hoor (  ) Tot zoooo  Smakelijk.   chocolade ijs? daar heb ik een bak van nodig  nee laat maar, dan pas ik helemaal geen broeken meer  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Whiteley: Quote Giovanni: Quote Mereltjee: Ik ga even een ijsje eten hoor (  ) Tot zoooo  Smakelijk.   chocolade ijs? Magnum  |
|
nietmeer
|
Quote Mereltjee: Quote Hans. Steen: Quote Mereltjee: @Hans: Daar moet ik 's ochtens altijd langsfietsen  (Hij is nu al zo'n 3x afgefikt, weet u dat..?  ) ik weet het maar je hoeft geen u te zeggen hoor we zijn een grote familie zonder rangen of standen behalve de modjes Ik ben nou eenmaal netjes  mooi  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote eskimo: Quote Whiteley: Quote Giovanni: Quote Mereltjee: Ik ga even een ijsje eten hoor (  ) Tot zoooo  Smakelijk.   chocolade ijs? daar heb ik een bak van nodig  nee laat maar, dan pas ik helemaal geen broeken meer  Vind je jezelf ook al te dik..  (Komt me net ff iets te bekend voor..  ) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Haaay Iedereen  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
@ merel wel nee gewoon even een blokje fietsen en die magnum is eraf. |
|
|
ik vind mezelf niet dik, ik hoef het alleen niet te worden  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Vraagt of Merel de arm om haar nek nog leuk vind* |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hey JANNICK |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Mereltjee: Quote Whiteley: Quote Giovanni: Quote Mereltjee: Ik ga even een ijsje eten hoor (  ) Tot zoooo  Smakelijk.   chocolade ijs? Magnum  Pecan? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jannick: *Vraagt of Merel de arm om haar nek nog leuk vind* Huh..  Oooh.. w8 ff  Er zijn meer hondjes die Fikkie heten  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Giovanni: Quote Mereltjee: Quote Whiteley: Quote Giovanni: [quote=Mereltjee]Ik ga even een ijsje eten hoor (  ) Tot zoooo  Smakelijk.   chocolade ijs? Magnum  Pecan?[/quote]Wit..  (En nu issie op..  ) |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
 hoi  |
|
|
Quote Jannick: *Vraagt of Merel de arm om haar nek nog leuk vind* jaaah  lekker warm, en gezellie natuurlijk  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Mereltjee: Quote Giovanni: Quote Mereltjee: Quote Whiteley: [quote=Giovanni][quote=Mereltjee]Ik ga even een ijsje eten hoor (  ) Tot zoooo  Smakelijk.   chocolade ijs? Magnum  Pecan?[/quote]Wit..  (En nu issie op..  )[/quote]Jammer he? |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote eskimo: Quote Jannick: *Vraagt of Merel de arm om haar nek nog leuk vind* jaaah  lekker warm, en gezellie natuurlijk  Nog een knuffel?  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
de koffie smaakt dampende bonen geur in mijn neus starend naar de kringetjes melk na een wolkje gietwerk
bronze ringen draaien rond mijn lepeltje bedoeld voor de thee
oneigelijk gebruik smaakt het best
|
|
Puck Oudgediende
|
Ik moet ff gaan.. Tot zootjes  (Niet dat jullieme missen ofzo  ) |
|