|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
hoi Ikky,
lkkr geslapen?
(ik ben al vanaf 6u op, vraag maar aan Kpuc) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Oei, nu leest Ikky dat ik vaker dan 1 keer in de week bier drink   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Williebillie, nou ik kon gister niet in slaap komen  En ik had opeens ontzettende trek in ei  Maar verder wel lekker geslapen;) En waarom was jij al om 6 uur op?? @Blend, foei  |
|
Kicha Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 22 Wnplts: Koog aan d
|
@BlendDat zou ik niet eens moeten proberen om hier een biertje te gaan zitten drinken  Dat is geen onbeleefde vraag  . Ik loop stage bij een advocatenkantoor in amsterdam. Maar ik zie het als werk omdat het de hele week is zegmaar en krijg ervoor betaald. En jij? |
|
Wilco
Oudgediende
ik ben altijd al rond 6u op (zit in de familie) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
Wilco
Oudgediende
goeie morgen ikke |
|
Blend
Oud Moderator
@KichaNou eigenlijk zelfde verhaal  Alleen dan wel bier  Voor mijn stage werk ik in Wormer bij een extern wagenparkbeheerder  Krijg er wel voor betaald, maar om nou te zeggen dat het een vetpot is  Ik kan er net mijn huur van betalen. @ikkyoeps.... |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Williebillie: ik ben altijd al rond 6u op (zit in de familie) Ik eigenlijk eerst ook totdat ik zo laat naar bed ging iedere avond, toen kon ik in de ochtend ook mijn bed niet meer uitkomen;) |
|
Wilco
Oudgediende
al ga ik om 12u naar bed, om 6u ben ik ong. wel wakker |
|
|
@BlendVertel me eens hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat je bier mag drinken? Ik krijg hier alleen thee en water. En soms Cola als die al niet op is  Als ik fulltime bij mn eigen werk zegmaar ga werken verdien ik bijna 2 keer zoveel als hier, maar ze hoeven me niet persee te betalen dus ben blij met alles wat ik krijg. |
|
Blend
Oud Moderator
@KichaDat is bij mij dus ook, ze hoeven niet te betalen, maar doen het wel  Dus alles is mooi meegenomen. Ik krijg een deze dagen een contract van ze te zien, dus dan weet ik of ik wil blijven werken  Ach, toen ik hier begin was het al ingeburgerd om bier te drinken aan het einde van de dag  Niet elke dag komt het ervan, maar toch wel 3 keer per week  Maar gewoon overdag is het ook thee en water  's morgens koffie  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Woar blieft mien plattegroand? |
|
|
@BlendWat voor werk moet je eigenlijk doen? Prcies beter iets dan niets  Je hebt een goed bedrijf uitgekozen om te werken  hier komt geen bierflesje het kantoor in denk ik  Niet een met een personeelsfeest dan gaan we aan de overkant ik het restaurantje zitten denk ik  . Ik zit nu heerlijk aan de thee en het water. |
|
Jannick
Oudgediende
BLEEND! |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Jannick komt weer aandacht te kort.... |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote acidcranberry: Jannick komt weer aandacht te kort.... Denk het ook  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik gaat maar eens onder een straal warm water staan... Tijd voor de dagelijkse grote schoonmaak  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Ikke, doe je best  ook goed achter de oortjes schrobben he  |
|
Jannick
Oudgediende
Acid..  |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Ooh, moppie, ik bedoelde het niet slecht hoor...  |
|
Jannick
Oudgediende
Dankje Acid..   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ikky: @Ikke, doe je best  ook goed achter de oortjes schrobben he  Zal ik doen  |
|
Blend
Oud Moderator
@KichaHeb net weer een kop koffie achterover geslagen  Moet toch ergens wakker van worden, mijn wekker heeft de hoop al opgegeven  Wat voor werk ik precies doe? Dat is vrij lastig  Maar het komt erop neer dat wij voor bedrijven alles regelen op eht gebied van auto's Als jouw bedrijf 100 man heeft die in een auto van de zaak mogen rijden, dan zorgen wij ervoor dat die mensen een auto krijgen binnen de regels en richtlijnen van dat bedrijf. Alles wat erbij komt kijken wordt via ons geregeld. Het bedrijf hoeft alleen nog maar de rekeningen te betalen en is verder van alle kopzorgen af. Op dit moment hebben we ongeveer 10 klanten in beheer. |
|
Jannick
Oudgediende
Ik wil een fiets van de zaak.. |
|