|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote ikky: ow oke dan mag ik het ook Waarom zit mijn lieverd nu op zijn werk en niet bij mij?    Ja dat is idd vervelend  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote ikky: Waarom zit mijn lieverd nu op zijn werk en niet bij mij?    ik zit toch echt thuis en niet op mn werk;) |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: Ja dat is idd vervelend  Wie zegt dat ik jou bedoel Nee sorry ik hou al op met gemeen zijn  natuurlijk bedoel ik jou, maar zaterdag zie ik je weer @Jatser, ja das waar maar jij wil mij toch niet zien    |
|
|
Quote ikky: @Jatser, ja das waar maar jij wil mij toch niet zien    jaa maar daar ging het toch niet over?  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
waaah, vanaf hier naar apeldoorn is een uur met de trein   veeeeels te lang  |
|
|
Quote Theemonster: waaah, vanaf hier naar apeldoorn is een uur met de trein   veeeeels te lang  ga je toch gewoon niet? @ikky voor mij niet xD |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEEen uurtje maar  Ik doe er wel iets langer over om in Schoonhoven te komen. Met de auto ruim een uur, met het openbaar vervoer wil ik het niet eens weten  Zal wel ruim 3 uur zijn dan. Met als dat overstappen. Maar daarom ga ik niet zo vaak  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jatser: Quote Theemonster: waaah, vanaf hier naar apeldoorn is een uur met de trein   veeeeels te lang  ga je toch gewoon niet? hoe wil ik twaggy anders zien?  kan hem moeilijk vragen om naar amstelveen te komen, vaak    Maaar ach, eerst zien hoe het zaterdag gaat  |
|
|
Quote Theemonster: hoe wil ik twaggy anders zien?  kan hem moeilijk vragen om naar amstelveen te komen, vaak    Maaar ach, eerst zien hoe het zaterdag gaat  dan moet je neit zeuren  en gewoon gaan;) |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik zeg niets verde  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ben zo zenuwachtig..  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jannick: Ben zo zenuwachtig..  waarvoor jannick? heb ik wat gemist? |
|
Jannick
Oudgediende
Voor de week bij Elrohir en Lessien, en de bowling.. |
|
Theetje
Oudgediende
de bowling gaat gewoon helemaal goed komen, ik ben er ook weer  en bij lessien en elrohir is toch gewoon alleen maar heel leuk? je had het toch onwijs naar je zin gehad dat weekend? |
|
Jannick
Oudgediende
Ik weet, maar, ja, ik weet niet.. Heb zo'n raar gevoel..  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Goeiemiddag allemaal!   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Halloow  * pas op ben vrij pissed geworden zojuist * |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb zelf een heel raar gevoel over de bowling, maar dat is twags zijn schuld. Maar als je je niet prettig voelt op de bowling kan je altijd naar me toe komen, dat weet je toch? |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
@ little queen hoooi ow wat leuk, ben ook net vrij pissed geworden waarom en op wie ben jij vrij pissed ?  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Chocolate..  Waaromj Little Queen?  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: ik heb zelf een heel raar gevoel over de bowling, maar dat is twags zijn schuld. Maar als je je niet prettig voelt op de bowling kan je altijd naar me toe komen, dat weet je toch? Ja..  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Theemonster: ik heb zelf een heel raar gevoel over de bowling, maar dat is twags zijn schuld. Maar als je je niet prettig voelt op de bowling kan je altijd naar me toe komen, dat weet je toch? Vertel.. wat heb je in de Thee blaadjes gezien.. (op TV zag ik paragnosten.. nou.. er waren een paar hele goede bij) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Chocolate Nouwh kijk ik ben weze shoppen in zwolle... wou ik iets van de mediamarkt meenemen voor mn pc werd ik door mn moeder zo'n beetje de winkel uitgesleurd.. dus kon niet eens fatsoenlijk kijken... daarna nog naar de Intratuin.. zijn we bijna bij de kassa moesten we weer helemaal terug naar het begin van de winkel en we zijn daarna nog een keer die hele winkel rondgeweest.. mijn god zeg daar wordt je wel zooo pissed van  |
|
Raceeend Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 1 Wnplts: enschede
|
 ik wil bier |
|