|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Vooral het wakker worden was fijn he Pupske  onder die kouwe douche van jou zeker |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
 jaloers?  |
|
nietmeer
|
Quote puppy:  jaloers?  echt niet |
|
nietmeer
|
zittend in mijn vriend onder de warme douche dat is pas wakker worden |
|
nietmeer
|
Hahha, zou wel een goeie stunt zijn, in plaats van een tikkie eventjes de geiser overbelasten. Ik hoor nu al die gil vanuit de douche  |
|
nietmeer
|
gemeen maar wel leuk
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Woehoe.... Toch nog 4 uur geslapen deze nacht  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ikke heeft wat adrenaline-remmers nodig volgens mij anders stuiterd hij zo de straten door  |
|
puppy Erelid
|
Quote Kpuc: Hahha, zou wel een goeie stunt zijn, in plaats van een tikkie eventjes de geiser overbelasten. Ik hoor nu al die gil vanuit de douche  grrrrr |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: Ikke heeft wat adrenaline-remmers nodig volgens mij anders stuiterd hij zo de straten door  Nee, ik heb adrenaline nodig, anders val ik nog in slaap in de trein  |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Woehoe.... Toch nog 4 uur geslapen deze nacht  ach ik red niet meer dan drie uur en dat al jarenlang |
|
Blend
Oud Moderator
@IkkeDe zenuwen houden je wel op de been  (ik weet niet of het hierdoor beter of slechter wordt  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: @IkkeDe zenuwen houden je wel op de been  (ik weet niet of het hierdoor beter of slechter wordt  ) Ja maar de zenuwen zijn weg zodra ik haar zie (hopelijk, volgens betrouwbare bronnen  )... Dus dan zou ik instorten zodra ik van de roltrap afstap  |
|
Blend
Oud Moderator
in haar armen  |
|
nietmeer
|
Maar ikke wie is de gelukkige |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: in haar armen  Da's ook weer waar... Grinzzz.... Quote Hans. Steen: Maar ikke wie is de gelukkige Voor mij 'n weet, voor jou 'n vraag  Iemand van WMR   |
|
puppy Erelid
|
Nou, er zijn tegenwoordig veel WMR liefdes |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Nou, er zijn tegenwoordig veel WMR liefdes komen er vele puppy's |
|
Ikke
Oudgediende
Quote puppy: Nou, er zijn tegenwoordig veel WMR liefdes 't wordt nog 'n hype  |
|
Blend
Oud Moderator
@puppyJa, anders hoor je er niet meer bij  Hmm, dat zou juist genoeg reden zijn om er NIET aan te beginnen  Iemand nog koffie  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hans. Steen: Quote puppy: Nou, er zijn tegenwoordig veel WMR liefdes komen er vele puppy's Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn  |
|
nietmeer
|
graag |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Quote Hans. Steen: Quote puppy: Nou, er zijn tegenwoordig veel WMR liefdes komen er vele puppy's Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn  je kent je zelf |
|
Blend
Oud Moderator
*geeft Hans een grote dampende mok*
Melk? Suiker?
een scheutje koffie? |
|
puppy Erelid
|
|