|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEMoet je binnen een straal van 2 meter zijn, anders kan ik niet optijd ingrijpen he  Als je al als ej me ziet vanaf 20 meter ten aarde stort dan kan ik alleen toekijken hoe je de grond raakt  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik denk dat ik rechtstreeks ga als ik zo hoor wat voor drama er zich allemaal op het station gaat afspelen  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
@MmoreJa, dat wordt spatschermen en EHBO-kisten meenemen  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: @ikky; oeeew, sexy    Ja he Zal ik hem even in de sloot gooien voor je??  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Thee.. volgens mij weegt my angel iets van 80 kilootjes ofzo... maar dat heeft ie een hele tijd geleden gezegd... en ik weet niet of die een beetje spierballen heeft.. hij houd niet zo van gym.. maar hij kan mij en een klasgenootje van mij wel keihard in onze pols knijpen |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
@ikky, wat ik tegen Little Queen ook al zei, het gaat goed hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky; ja heel sexy  En graag, gooi hem in de sloot, dan gooi ik twaggy er ook bij  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Little Queen: @ Thee.. volgens mij weegt my angel iets van 80 kilootjes ofzo... maar dat heeft ie een hele tijd geleden gezegd... en ik weet niet of die een beetje spierballen heeft.. hij houd niet zo van gym.. maar hij kan mij en een klasgenootje van mij wel keihard in onze pols knijpen muhahahhahha dan weeg ik veel meer dan hem    |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Theemonster: @ikky; ja heel sexy  En graag, gooi hem in de sloot, dan gooi ik twaggy er ook bij  Kunnen ze gezellig bier gaan drinken in de sloot samen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Thee helaas.. my angel is niet de goede persoon om jouw op te vangen.. (tip ga gewoon op een bankje zitten.. als de trein komt binnen rijden.. dan val je niet zo hard) |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky, ja en samen lol maken, en eten, want bier eten en lol zijn schijnbaar de enige dingen die jongens nodig hebben   |
|
Blend
Oud Moderator
@ikky & Thee Dat klinkt eigenlijk nog niet eens zo verkeerd  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Little Queen: @ Thee helaas.. my angel is niet de goede persoon om jouw op te vangen.. (tip ga gewoon op een bankje zitten.. als de trein komt binnen rijden.. dan val je niet zo hard) ik weeg volgens mij ook meer dan Blend, of twaggy   Maar ik zie hem niet als de trein aankomt, maar als naar boven loop, dus ik moet ook nog een trap op  |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, nou inderdaad, maar blend zn rollator gaat ook mee de sloot in  |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky; jup, dan gaan gaan wij vanaf de kan roepen: "Opa, opa, opa blend, Vertel eens een verhaaltje!!"  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEIk weeg 'maar' 73  Ik moet wat meer gaan eten denk ik  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @TheEIk weeg 'maar' 73  Ik moet wat meer gaan eten denk ik  dan weeg je inderdaad veel minder dan ik    |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Theemonster: @ikky; jup, dan gaan gaan wij vanaf de kan roepen: "Opa, opa, opa blend, Vertel eens een verhaaltje!!"  Jaa en dan een boek van De Regenboogvis naar hem toe gooien en dan zeggen lees maar voor  (want hij vind mij nog een kindje  ) |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
@ikky Kan ik de kinders toespreken, voorleesavond  |
|
Theetje