|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Liz87: Wie kan mij kort en bondig zodat ik het ook nog snap vertellen hoe ik een foto op mn pp kan zetten...?  afbeelding |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
menseee   ik ehb ook zin in thee, maar geen zin om het te make  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Ikke: Quote Liz87: Wie kan mij kort en bondig zodat ik het ook nog snap vertellen hoe ik een foto op mn pp kan zetten...?  afbeelding Dat was idd heel kort en bondig  Maaruuh ik ben echt computer dom... Waar vind ik de link van mn plaatje? Moet mn plaatje online staan? Kheb ze namelijk alleen in een mapje op mn pc |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hey jude don't make it bad take sad song and make it better remember you let her in to your heart
|
|
nietmeer
|
@Mutshad je er al niet zoveel had je er van mij ook een gekregen bu doe ik het met een  |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
dankje jannick  dankje hans, jij krijgt er wel een ik ben bloooond! ik weet nog niet of ik er blij mee moet zijn of niet.... |
|
Jannick
Oudgediende
Muts, je was toch rood?  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote mier: hey jude don't make it bad take sad song and make it better remember you let her in to your heart
was dat voor iemand bedoelt of voor het hele cafe?? |
|
|
jaja, dat was ik, en ik heb vanmiddag bleekspul gevonden tijdens het opruimen en heb het maar meteen geruikt... de utgroei is nou bijna wit en de rest licht oranje/blond... ofzo |
|
Mier Oudgediende
you say goodebye i say hello hello hello
|
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote Muts: jaja, dat was ik, en ik heb vanmiddag bleekspul gevonden tijdens het opruimen en heb het maar meteen geruikt... de utgroei is nou bijna wit en de rest licht oranje/blond... ofzo Heb je webcam?  |
|
macfreak Erelid
Quote ikky: Het is hier niet bepaald rustig he Ik ben even 20 minuten ofzo afwezig en ik volg het gelijk niet meer hier Wie wil er een knuffel? ik heb zin om te knuffelen  wie niet???  |
|
Mier Oudgediende
@ mac nee gewoon een liedje |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Muts: jaja, dat was ik, en ik heb vanmiddag bleekspul gevonden tijdens het opruimen en heb het maar meteen geruikt... de utgroei is nou bijna wit en de rest licht oranje/blond... ofzo ik wil mijn haar hel blond verven mijn mama is het er niet mee eens, denkt dat het arogant gaat staan... |
|
macfreak Erelid
Quote mier: @ mac nee gewoon een liedje oke... af en toe komen die dingen nog wel eens hard aan |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
ikky ik kan wel een knuffel gebruike, maar je 'date' van zondag dan?  |
|
Mier Oudgediende
@ macfreak hoezo dat dan dach je da thet voor jou was ofzo? |
|
|
Quote Theemonster:
ik wil mijn haar hel blond verven mijn mama is het er niet mee eens, denkt dat het arogant gaat staan... bij mij staat het nu nogal wat "truttig" en beetje raar.... |
|
macfreak Erelid
@Mier: nee maar mijn vriendin.... nee ex sinds twee dagen zei ook een soortgelijk iets |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Mier; heb je kort of lang haar? |
|