|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Blend he... Anders zou je het toch wel weten franki..... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
ALWEERDOOD!! ZE IS 12!!! |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Blend he... Anders zou je het toch wel weten franki..... |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ ikky vraag blend het zelf hij is net online volgens mij dan kan je vragen of hij er gelukkig mee is  maar ik wist he took wel eerst dacht ik iemand andere daarna wist ik het en merkte ik he top EDIT: oh hij is er al haha |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Mij internet is zo traag als dikke stront in een trechter bij -20, dus ik reageer wat langzaam...
(wat een mooi excuus dat ik traag ben) |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Mier, ow toch wel Mensen hier op wmr hadden het niet echt door geloof ik  terwijl het toch behooorlijk duidelijk was..  |
|
franki Senior lid WMRindex: 635 OTindex: 246
|
oke ik snap het niet echt meer waarom zegt jannick dat ZE 12 is en is het grote raadsel ikky haar wmr-liefde?? en wat heeft blend er mee te maken?? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Janncik tsja.. Nee dus he.. 3 jaar verschil  |
|
Mier Oudgediende
@ ikky ja toen je zei let op hints en toen ging mijn gedachten van die ene naar de andere haha  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Blend: Mij internet is zo traag als dikke stront in een trechter bij -20, dus ik reageer wat langzaam...
(wat een mooi excuus dat ik traag ben) langzamer dan dit?Ik ken 't probleem... Helaas... Internet in deze uithoek is waarschijnlijk nog slomer |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Goedeavond allemaal |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Noemde je net Blerick een uithoek  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote alweerdood: Janncik tsja.. Nee dus he.. 3 jaar verschil  Grr..  .. Wel niet?  |
|
|
Quote ikky: @franki, blend is mijn wmr liefde en wat is er dan met jannick en dat ZE 12 is?? Edit: Wat is daarmis mee ik ben ok 12 |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ik zou het niet doen  Dat zal sowieso wel een kinderachtig neetje zijn(niet normaal man, tikkertje spelen in de pauze  ) |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote franki: Quote ikky: @franki, blend is mijn wmr liefde en wat is er dan met jannick en dat ZE 12 is?? Edit: Wat is daarmis mee ik ben ok 12 Dat heeft er niks mee te maken   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@IkkeJa zo snel is het ongeveer  Draadloos internte via de buren he  en aangezien het vrijstaande huizen zijn, komt niet ten goede van de snelheid  |
|
|
Quote ikky: Quote franki: Quote ikky: @franki, blend is mijn wmr liefde en wat is er dan met jannick en dat ZE 12 is?? Edit: Wat is daarmis mee ik ben ok 12 Dat heeft er niks mee te maken   DAAR ben ik al achter dat het er niks mee te maken heeft maar ben gewoon nieuwsgierig DUS: GEEF GEWOON ANTWOORD DAN BEN JE ER VAN AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
Mier Oudgediende
@ franki het zit zo ikky zegt dat blend haa wmr liefde is en jannick heeft ook een wmr liefde en er is 1 probleem dat ze 12 is het heeft niks met ikky en blend te maken maar jannick wou het ff zeggen |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Het verschil, 4e/3e jaars(toch Janncik?) En 1ejaars  Nooit van MIJN leven  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote alweerdood: Ik zou het niet doen  Dat zal sowieso wel een kinderachtig neetje zijn(niet normaal man, tikkertje spelen in de pauze  ) Ze is aardig volwassen, voor haar leeftijd, ze zit in groep 8.. |
|
ikky
Oudgediende
|
@franki, het hele verhaal van jannick heeft niks met mijn verhaal te maken  ik weet niet waar je het over hebt  |
|
|
Quote mier: @ franki het zit zo ikky zegt dat blend haa rwrm liefde is en jannick heeft eeok een wrm liefde en er is 1 probleem dat ze 12 is het heeft niks met ikky en blend t maken maar hij wou het ff zeggen en jannick is 15??? |
|
Jannick
Oudgediende
|
|