|
nietmeer
|
Poncke, dan moet wel iemand een aanklacht indienen dus als ze het allebei leuk vinden  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ poncke ja als je over de 18 bnt maar ik neem aan dat jannick dat niet gaat doen met die 12 jarige meisje |
|
nietmeer
|
Mijn eerste zoentje was op m'n dertiende, zucht, zwijmel  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@PonckeIt's a sacrifice i'm willing to take  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Kpuc: Mijn eerste zoentje was op m'n dertiende, zucht, zwijmel  Bij mij ook  was alleen niet zo zucht zwijmel achtig  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
bliepblub |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Poncke: Even om er op terug te komen. Sex met iemand onder de 14 staat 5 jaar gevangenis straf op. artikel 247 en 244 uit het wetboek van strafrecht. Who cares?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik ben bijna 15.. Nog steeds niet.. Naja, vrijdag feestje, daar maar een meisje dronken voeren en dan zien we wel weer  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
ik was niet kinderachtig ,maar besef dat meisjes en jongens van twaalf nog kinderen zijn  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Nja, niemand wil een wijntje, dan ga ik me zelf maar bezatten  |
|
Blend
Oud Moderator
@alweerdoodGoh, pakt dat bij jou ook altijd zo goed uit??  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Jannick: Quote Poncke: Even om er op terug te komen. Sex met iemand onder de 14 staat 5 jaar gevangenis straf op. artikel 247 en 244 uit het wetboek van strafrecht. Who cares?  Ja idd, who cares?  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ mier dat geldt voor iedereen. Niet als je 18 bent. Ik wil alleen maar zeggen dat sex met iemand van 12 maatschappelijk gezien 0nverantwoord is. En verkering kan altijd als het bij handjes vast houden blijft. Ik beschuldig niemand. Ik geef alleen aan dat er een wet voor is geschreven. Dus zal het wel etisch gezien niet helemaal geaccepteerd worden. En wat vinden de ouders ervan dat ze al met 12 bezig is met jongens. Ik knikkerde toen ik twaalf was en moest binnen zijn als de lantaarnpalen op straat aan gingen... |
|
Twaggy Oudgediende
|
 hallo allemaal Twaggy is er weer ff  |
|
Blend
Oud Moderator
kpuc We gingen meisjes dronken voeren geen gozers  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ kpuc wacht nog steeds op me spa blauwtje om mijn verkoudheidje uittebannen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Blend: @alweerdoodGoh, pakt dat bij jou ook altijd zo goed uit??  Dat ga ik proberen  Nog nooit gedaan iig  Maar een beetje aangeschoten is ook goed  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hoe oud is je vriendin? -Twaalf Ach, spelen jullie dan samen met haar poppen  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Hoe oud is je vriendin? -Twaalf Ach, spelen jullie dan samen met haar poppen  18  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Twaggy:  hallo allemaal Twaggy is er weer ff  Heey Twaggy!  |
|
Blend
Oud Moderator
@PonckeIk ga hier toch ook niet het hele wetboek neeplanten omdat er toevallig wetten zijn gemaakt, zo van: Ik zeg het alleen maar  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Hey Ikky  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Luna: Hoe oud is je vriendin? -Twaalf Ach, spelen jullie dan samen met haar poppen  Ik speel met wat anders..  Grapje..  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@Luna meisjes van 12 spelen echt niet met poppen hoor... Kom op zeg, het zijn geen kleutertjes meer, en btw: ze is volwassener dan de rest... |
|