|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
LESSIENN!!  Quote: Donderdag wordt een sneeuwdag Weeralarm voor zware sneeuwval 07 februari 2007 - Donderdag gaat het in ons land enige tijd flink sneeuwen. Het KNMI raadt u aan de waarschuwingen en weeralarmeringen te blijven volgen. De laatste keer dat het in ons land op grote schaal sneeuwde was op 30 december 2005. |
|
nietmeer Erelid
|
Jannick..... Weet het, het wordt morgen but weer  Elrohir werkt ook morgen thuis, die mag van mij niet op de motor naar A'dam  Ik ga wel gewoon werken |
|
Jannick
Oudgediende
EN IK HEB ZIN IN VRAAAAIIIDAAGG!!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ben jaloeeeers |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Thee
Waar ben je jaloers op ???? |
|
Theetje
Oudgediende
op jannick  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Jannick: LESSIENN!!  Quote: Donderdag wordt een sneeuwdag Weeralarm voor zware sneeuwval 07 februari 2007 - Donderdag gaat het in ons land enige tijd flink sneeuwen. Het KNMI raadt u aan de waarschuwingen en weeralarmeringen te blijven volgen. De laatste keer dat het in ons land op grote schaal sneeuwde was op 30 december 2005. Ik haat sneeuw. Voor sneeuw ga je maar naar Oostenrijk. |
|
Theetje
Oudgediende
ik houd van sneeuw.. ik weet ook wat ik morgen ga doen!!
fotograferen en dichten, mijn favo bezigheden, al fotograveer ik amper. Maar ik vind het zo mooi, sneeuw op de bomen, een randje sneeuw aan je school, witte fietsenzadels, mensen gelukkig etc |
|
nietmeer Erelid
|
Giovanni Van mij hoeft het ook niet hoor, die zooi als het gaat dooien enzo......   |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Sneeuw is niet goed voor onze school  |
|
nietmeer Erelid
|
Thee Heb je wel gelijk in, maar hier in Ned. moet er gelijk weer gestrooid worden en dan wordt het zo'n vieze bende..... Ik vind het ook altijd een mooi gezicht, maar dan graag wel op een dag, dat ik niet naar mijn werk hoef   |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga ervandoor, knallende hoofdpijn, al de hele dag, dus ga me verdoven met ibuprofen en dan slapen  ciao allen  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
zal niet, blijft altijd een paar dagen  maaaarja.... tot morgen  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
trusten iedereen! Ik gaat ook snurkies doen    Sleep tight && sweet dreams! |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Mmore juist wel, dan kunnen ze die stenen niet vinden. |
|
nietmeer Erelid
|
Trusten Ikke Slaap lekker en morgen gezond weer op    |
|
Mmore
Administrator
|
Quote sjatter: @ Mmore juist wel, dan kunnen ze die stenen niet vinden. Hmm ik zit een beetje bij te lezen wat er allemaal gezegd wordt over (het is hét gesprek van de dag in Leiden en omstreken) en ik hoop dat het allemaal gebeurt, ik neem in elk geval me foto-toestel mee  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Mmore Als het maar niet uit de hand loopt, een sneeuwballetje is leuk, stenen is link. Vergeet je de foto's niet te plaatsen.  |
|
Mmore
Administrator
|
Mij maakt het niet uit, ik kijk wel uit  Ach, waarschijnlijk heeft morgen toch niemand het lef om überhoud het schoolplein op te gaan. |
|