|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik naar bed?  HOE KOM JE ERBIJ?!?!?!?!?!  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Dat heb ik, als je vader zijnde, zojuist democratisch besloten  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote ElrohirElensar:    trusten allemaal Jannick gaat naar bedje toe.... Ik dan ook maar.... Mondje dicht en oogjes toe. Slaap lekker. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Een strenge, maar wel democratische vader. |
|
Jannick
Oudgediende
Democratisch? Kón je stemmen?  |
|
Jannick
Oudgediende
Slaap lekker allemaal!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Jannick: Democratisch? Kón je stemmen?  Was sarcastisch of is je vader een dictator? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Toedeledoki,  truste. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
nietmeer
|
SMorgens, staat hier ergens een pot tijgerbalsem toevallig misschien hopelijk? Bwehkk, wordt wakker met het hele schouderblad in de knoop, njahh, eerst maar koffie  |
|
heraux Oudgediende
Wat toevallig... *pakt een potje uit zijn handtasje.. en geeft het met een nichterige swaai aan Mister-K..
Hier Jonguh.. niet Te feel heh.. (ik oefen voor de Grey-parade.. dat is de Geriatrische kant van de Gay-parade..) |
|
nietmeer
|
Hopelijk niet zo een joekel van een tas als hier, die zijn ook slecht voor de nek en schouders  Whoppa, vangt t potje op, njahh, je zal ook ff moeten smeren want ik kan er net niet bij. Pfff, de hele zooi zit vast  |
|
nietmeer
|
Koffie inderdaad  Kan geen sms antwoorden maatjen, den kaart is zo leeg als een zwart gat  |
|
heraux Oudgediende
Nou, rubbing duck Heraux - en... actie..
Alright, dit product is echt werkelijk grandioos.. en weet je wat.. we doen er ook nog twee heerlijke boeken bij.. over rugklachten en hernia.. maar dat is niet alles, nee, we hebben ook nog een electrostimulator voor beginners en deze mooie badhandoek met ons logo erop.. Helemaal in de stijl van jouw smaak - bel nu en je krijgt dit alles niet voor 100 euro, niet voor 70 euro.. nee, deze hele aanbieding is maar voor 55.95 en dan doen we er ook nog deze vliegenmeppert bij..
Dus bel nu en maak kans op een leuke aanbieding bij Snel-Tel!
Onze telefonistes zitten nu voor je klaar dus twijfel niet en pak die telefoon.. 09050 29583 - en je bent onderweg naar herniavrij success..
Zie jij je al liggen op het strand met deze buitengewoon mooie strand badlaken.. met dit schitterend logo.. Nou ik wel hoor.. dus..
Bel.. pak die foon.. druk op de toetsen van je leven en maak je zelf deelgenoot van de groep mensen die zonder hernia door het leven gaan..
(excl. verzendkosten en rente over het uitgesteld bedrag - u wordt geregistreerd bij de BKR en Leen weet u te vinden..)
|
|
nietmeer
|
Grinzz, als ik Leen zie dan heb ik nog een fijne rubberen hamer liggen, ook nog wel een goeiedag maar ja, dat is misschien weer wat te grof. |
|
heraux Oudgediende
hehehe ik zie het gewoon voor me... *boing* leeh euh.. *poof*
|
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
*doet net een oog open*
môge lui
*zzzzzzzzz* |
|