|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Maggi: Volgens mij mis ik veel  ik ben bang van wel |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
mag ik ook wat koffie met rum? |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
hahaha dat lichamelijke is niet errug hoor... (moet je maar laten zien bij de Bowling....) enne, ben grote sterke kerel... dus dat zit wel goed (letterlijk en figuurlijk)    |
|
macfreak Erelid
dus nu een kerel van 30 en een vrouw van 17... dat kan nog wel eens wat worden |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
timmy geef geen alcohol onder de 16 en geen sterke alcohol onder de 18
*geeft timmy een kopje koffie zonder rum* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zolang je maar geen gat in de weg gaat spelen, wat ik met mijn oppaskindjes doe.. dat ze op mijn schoot zitten en ik iets zing (wat ik niet kan) over paarden, en ze dan zonder aanleiding door mijn benen laat vallen  Waag het niet om dat te doen  |
|
Maggi Lid WMRindex: 20 OTindex: 99
|
Quote macfreak: dus nu een kerel van 30 en een vrouw van 17... dat kan nog wel eens wat worden  |
|
Bras
Erelid
hahaha gelijk een reactie van de kantlijn.... :      Vind je dat errug, theetje...??? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote macfreak: dus nu een kerel van 30 en een vrouw van 17... dat kan nog wel eens wat worden uuuuh, ik zit toch ook bij leider van mijn laatste zomerkamp op schoot... Hij was 40 ik 16... dus? |
|
|
|
|
|
Quote mier: timmy geef geen alcohol onder de 16 en geen sterke alcohol onder de 18
*geeft timmy een kopje koffie zonder rum* is boos op mier omdat hij geen rum krijgt |
|
macfreak Erelid
@TheE laat maar... anders moet ik ook nog beginnen te vertellen |
|
Mier Oudgediende
ga je mokken timmy ga dan maar in de hoek zitten. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote macfreak: @TheE laat maar... anders moet ik ook nog beginnen te vertellen huhhhh? wat bedoel je??? |
|
Bras
Erelid
Timmy moet niet zeuren, want Mier is een lieve verstandige meid.... @ Theetje.... Doe geen hobbel in de weg met meiden van 17... Dan gaat iedereen gelijk wat denken hoor...    |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
macfreak Erelid
Quote Theemonster: Quote macfreak: @TheE laat maar... anders moet ik ook nog beginnen te vertellen huhhhh? wat bedoel je??? laat maar |
|
Bras
Erelid
@ Theetje... Macfreak bedoelt dat we te veel verschillen om ... te hebben....  |
|
Mier Oudgediende
bedankt bras |
|
|
Quote: Doe geen hobbel in de weg met meiden van 17... Dan gaat iedereen gelijk wat denken hoor... dit had ik nou nooit gedacht van thee  sorry mier |
|
|
zeg mensen hebben jullie nog plannen voor vanavond? |
|
Theetje
Oudgediende
@Bras; stellll je voor, dat was geheel mijn idee niet, ik wilde gewoon bij je op schoot zitten.... |
|
Bras
Erelid
ja, en dat weet ik wel.... (zag het al wel bij de WMR Bowling, dat je dat graag doet....)
Maar er zijn mensen hier die daar aanstoot aan nemen
|
|
|
Quote Maggi: zeg mensen hebben jullie nog plannen voor vanavond? nee iemand wel ik denk dat ik maar hier de hele tijd blijf zitte tot ik moet gaan slapen |
|
Mier Oudgediende
@ maggi ik niet heb nog een beetje last van mijn rug dus blijf lekker thuis |
|