|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Theemonster: duits is leuk...  als je het niet hoeft te leren  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Theemonster: duits is leuk...    Vind je??   |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
jaa,, maar ik heb me erbij neergelegd, dat ik duits neit kan leren  frans doe ik nog  maar ik ga ff de duits teksten vertalingen zoeken op intenet  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Twaggy: Quote Theemonster: duits is leuk...  als je het niet hoeft te leren   RAMMSTEIN  Quote ikky: Quote Theemonster: duits is leuk...    Vind je??    jij niet? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: Quote Theemonster: duits is leuk...    Vind je??    jij niet?[/quote] @TheE: bel de ambulance! Je ligt te ijlen! Hallicunaties! |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser, goed plan @TheE, nee  niet op zondagavond nee, en heb sowiso een hekel aan duitsland, omdat ik daar misschien naartoe moet verhuizen  |
|
|
waarom dat ?  je gaat maar bij blend wone dan xD |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser, omdat mijn moeder overleden is en ik misschien bij mijn vader in duitsland moet gaan wonen  En als ik bij blend kon gaan wonen zou ik het doen, maar hij heeft ook nog zijn eigen leven  en hij is niet mijn vader  |
|
|
haha, waar woon je nu dan? |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser, bij mijn stiefvader, maar dat is officieel niet mijn voogd, want dat is mijn vader.. En mijn vader gaat nu een rechtszaak aanspannen om mij naar duitsland te krijgen  |
|
|
 word er niet naar jou geluisterd dan?  , maar als dat echt zo is, kan je er niks aan doen |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser, ja denk wel dat er naar mij geluisterd word, maar het is wel allemaal zeer klote dat hij dat juist NU allemaal overhoop gaat halen  terwijl ik al zoveel aan mijn hoofd heb  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote ikky: @Jatser, bij mijn stiefvader, maar dat is officieel niet mijn voogd, want dat is mijn vader.. En mijn vader gaat nu een rechtszaak aanspannen om mij naar duitsland te krijgen  Heb je een goede relatie met je stiefvader? |
|
|
ja  k wou dat ik je kon helpen, maar heel veel kan ik dnek ik niet doen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@heraux, ja dat wel, hij is 7 jaar geleden met mijn moeder getrouwd en sinds toen woon ik bij hem.. |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser, dat is wel lief van je  Helaas kan je inderdaad niet veel doen, behalve mij een beetje opvrolijken hier op wmr, maar dat lukt je wel aardig tot nu toe   |
|
|
hihi dat is mooi  je moet gewoon aan de leuke dinge int leve denken  PS: je hebt me ingehaald OTindex  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jatser, doe ik ook  En sinds haar dood hang ik hier ook vaak op wmr rond, gewoon omdat hier hele lieve mensen zijn  PS. had ik allang hoor |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote ikky: @heraux, ja dat wel, hij is 7 jaar geleden met mijn moeder getrouwd en sinds toen woon ik bij hem.. Dan is er toch een emotionele relatie, hoelang ken jij je bio-dad? Als je "pa-pa" je beter past.. kan hij dan niet voor je pleiten bij hem te blijven   |
|
Twaggy Oudgediende
|
*pakt een krat HJ achter de bar vandaan* |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TwaggyGoed idee  Ik geniet mee, als je het niet erg vind  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Blend: @TwaggyGoed idee  Ik geniet mee, als je het niet erg vind  als je naar de bowling komt niet  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik kom naar de bowling  uiteraard  |
|
Twaggy Oudgediende
|
3 Twaggy Apeldoorn Trein 100% zeker dat ik kom dus zet neeh maar om in jah  Nee W00t ik sta op 3 in de lijst  heb er speciaal vrij voor genomen op me werk  |
|
Blend
Oud Moderator
Dat zijn goede berichten Twaggy  Ik kom ook zekerweten  |
|