|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Kpuc als je daar nou toch staat... ik kan wel een bak met alcohol gebruiken  Edit: Moet toch wel even in de gaten gaan houden  Te makkelijk teveel gezopen in de laatste paar dagen hehe. |
|
nietmeer
|
Ahja Jive, de karnaval begint toch al vroeg dus wopla, biertje en een spa blauwtje  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
De prethaken blijven heen en weer slingeren  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
danks kpuc |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Blend: De prethaken blijven heen en weer slingeren  prima... ik heb vandaag ook nog niet zoveel gehad... maar dat komt nog wel |
|
Mier Oudgediende
*denk denk denk denk* heb inspiratie nodig *neemt ene slokje van haar spaatje* |
|
macfreak Erelid
Quote mier: *denk denk denk denk* heb inspiratie nodig *neemt ene slokje van haar spaatje* waar voor heb je die inspiratie nodig?? misschien kan ik je helpen?? |
|
Mier Oudgediende
het is ineens rustig hier en wat zeggen ze altijd als het stil is: er vliegt een engeltje voorbij |
|
Mier Oudgediende
@ mac ach moet vrijdag een poppenkastvoorstelling geven aan groep 1-2 en moet ff denken waar ik over wil gaan doen |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*pakt zijn drank kit erbij* *bevestigd slang aan een trechter* gieten maar  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik wordt gek, op twee manieren  Gek op twaggy en gek van mijn computer, hij weigert help en ondersteuning te openen  en weigert nog veel meer te doen, #$%^&* vista skin  |
|
macfreak Erelid
Quote mier: @ mac ach moet vrijdag een poppenkastvoorstelling geven aan groep 1-2 en moet ff denken waar ik over wil gaan doen oh nee... daarvoor moet je mij niet hebben... nouja jammer |
|
Mier Oudgediende
@ Mac haha dat dacht ik al |
|
Blend
Oud Moderator
@Miermoet het gewoon een leuke voorstelling worden of moet er ook nog een diepere boodschap in zitten, zoals niet kindjes pesten. Je bord leeg eten ofzo iets  |
|
Mier Oudgediende
@ blend gewoon een leuke voorstelling |
|
nietmeer
|
|
|
Blend
Oud Moderator
@Mierdan maakt het toch ook niet uit waar het over gaat?  Gewoon over iemand die naar de supermarkt gaat en allemaal rare dingen beleefd onderweg  wel een beetje in de belevingswereld blijven van die kinderen  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ja maar ik moet hetzelfde verhaaltje wel 5 keer achter mekaar doen he en ik weet ook niet precies wat voor poppen er zijn enzo en het moet wel 5 keer 15 minuten duren ongeveer en ik speel het met een goede vriendin van mij en die moet ok een beetje eht verhaal kennen |
|
Theetje
Oudgediende
wwwaaaaaaaaaahhhhhhhhhh loopt msn ook weer vast, alles zit me tegen vandaag  |
|
Mier Oudgediende
er vliegt een engeltje voorbij. alweer |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Komt weer binnen* |
|
Mier Oudgediende
@ thee maar jij blijft toch wel happy vandaag ook al is het alleen omdat het valentijn is? |
|
Blend
Oud Moderator
@MierMisschien moet je dan met haar overleggen waar je het over doet?  |
|
Theetje
Oudgediende
@Mier; ja, maar msn loopt vast, dus ik kan twags niet zien   en mijn comp problemen worden steeds vervelender, ik kan niet eens help en ondersteuning openene  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
@ Jannick blijf je nou binnen of hoe zit dat  *schenkt een cola in* aste en niet hyper worden he;) |
|