|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend ik hoef geen heiniken ik heb al een spa blauwtje  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@IkkeIk ben er ook een keer geweest, was erg leuk daar en mooi @MierOkey, jij neemt altijd maar water  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote mier: @ blend ik hoef geen heiniken ik heb al een spa blauwtje  De echte waard weet wat z'n gasten behaagt  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: @IkkeIk ben er ook een keer geweest, was erg leuk daar en mooi  Ik ben er nog nooit geweest, ik weet alleen datie hier in de buurt ligt  |
|
Blend
Oud Moderator
@IkkeOwh  Nou hij ziet er echt zo uit als op de reclame van HJ  Dat is de brouwerij voor speciaal bier  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ja en als ik thuis ben neem ik spa met een klein beetje carvan cefitan maar als ik uit ga neem ik altijd water |
|
Blend
Oud Moderator
@MierIk drink altijd thuis gewoon kraan water met siroop (nu tovallig ook Karvan Cévitam, smaak bosvruchten)  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik drink thuis: water, thee, koffie of bitter lemon |
|
Mier Oudgediende
@ blend ik neem het ook af en toe met gewoon kraanwater met karvan cevitan maar dan wel aardbeien smaak  |
|
Blend
Oud Moderator
@MierIk wissel het af  Heb nu een voordeel verpakking  Maakt mij niet zoveel uit welke smaak, gewoon afwisselen anders wordt het saai  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ik vindt aardbeien alleen maar lekker de rest niet zo ik heb wel eens gedaan dat ik aardbeien en sinasmaak door me kaar mengde |
|
Ikke
Oudgediende
benodigdheden: magere yoghurt, verse aardbeien, ijsblokjes, slagroom, rietje haal de kroontjes van de aardbeien en gooi ze in de yoghurt, gooi 't geheel in 'n blender en ff flink door laten draaien... In 'n groot glas doen, ijs erin, slagroom erop, aardbei insnijden en op de rand van 't glas zetten.. Rietje erin en slurpen maar Heerlijk in de zomer    |
|
Mier Oudgediende
@ ikke dat is een soort aarbeien milkshake ofzo |
|
Ikke
Oudgediende
Quote mier: @ ikke dat is een soort aarbeien milkshake ofzo Jep... Goddelijk (en minus de slagroom ook gezond  ) |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Maar de slagroom maakt het wel af, hoor Ikke   |
|
Mier Oudgediende
@ ikke tja je kan ook slagroom light gebruiken als die al bestaat teminste ( heb in de appie hein gewerkt maar dat weten how maar  ) |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ga maar eens mijn tassen inpakken  kan ik naar huis gaan  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ben je nog niet thuis dan? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Styvon: Maar de slagroom maakt het wel af, hoor Ikke   Zo lang je niet teveel gebruikt valt 't wel mee... Je mag alles eten, maar wel met mate |
|
Blend
Oud Moderator
@MierIk zit nog op mijn kamer  Ga zo naar huis, uurtje rijden  |
|
Mier Oudgediende
@Blend oh oke ik snap het je gaa tnu naar je ouders huis ofzo |
|
Blend
Oud Moderator
@MierJep  ff weekend vieren en mijn was laten doen door mijn mammie  |
|
Mier Oudgediende
@ blend hahaha daarom ben je zeker in het weeknd ook zo wienig op WMR omdat je bij je ouders bent |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Blend: ff weekend vieren en mijn was laten doen door mijn mammie  Mijn levensvooruitzicht voor over anderhalf jaar  |
|
Blend
Oud Moderator
@MierJep, omdat ik mijn vrienden moet onderhouden  Alles wat ik normaal in een week deed nu in 2 dagen proppen @IkkeSterkte ermee alvast  |
|