Boeken |
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
@Bras...das toch meer plaatjes kijken?  |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
nee, neee..... dat denken ze allemaal he....  is allemaal amerikaans, dus moet je wel ff goed lezen wat er staat...  en is echt te gaaf......    |
|
|
hmmmm...echt? ken het helemaal niet zo goed eigenlijk  nou ben ik gelijk nieuwsgierig  |
|
Bras
Erelid
www.peanuts.com.... staan er een heleboel....    |
|
|
ooh...ga ik toch eens kijken  |
|
Bras
Erelid
doen, als je het leuk vind is het zeker de moeite waard hoor!!!!!!! |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ga beginnen in het boek "Nieuwe buren" van Saskia Noort. Het boek moet heel goed zijn,dus ben benieuwd  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik moet nog verslag maken van het boek : De reünie van Simone van der Vlugt, erg mooi boek. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Wij moeten in herfstvakantie "The remains of the day" van Kazuo Ishiguro lezen voor IB Engels |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ha eindelijk deel 3 van de "Temeraire trilogie" uitgelezen, geweldige boeken waren dat... heeft iemand nog wat leesvoer? Anders verveel ik me de hele vakantie;) |
|
Ikke
Oudgediende
Alsj van fantasy houdt:
De doodszwaard trilogie (bestaande uit 4 boeken... lol) vondk zelf erg goeie boeken. Geschreven door Margaret Weiss en Tracy Hickman |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
dankje  weet iemand toevallig wanneer de verfilming van Darren Shan uitkomt? Ik vond t een mooi boek en ik heb gehoord dat er een film van komt |
|
Ikke
Oudgediende
weetk niet Alsj echt teveel tijd over hebt, is er van Weiss en Hickman ook nog de 'Death Gate Cycle' bestaande uit 7 boeken. Kheb er uiteindelijk maar 1,5 boek van gelezen  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
zo ik heb het boekentopic maar weer eens opgezocht. Heb boek uit van; Isabel allende - Paula. Mooi boek, mooi geschreven... Isabel verteld haar levensverhaal aan haar dochter die in coma ligt... Dus als je tijd over hebt  Is maar 452 blz. Nu op naar het volgende boek  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ik ben een boek van Atlantis aan het lezen. En nog 3 andere leesboeken + een boek met legendes over zuid Limburg. |
|
puppy Erelid
|
Lijkt me ook wel leuk "Atlantis".
|
|
|
 Ik heb er 4 boeken van ofzo. Ik vind het echt een cool onderwerp.. |
|
puppy Erelid
|
Weet je ook een schrijver Tovenaar? |
|
|
VoorproefjeEdit: Dat staat ook op die site. Verder kun je altijd even bol.commen  |
|
puppy Erelid
|
Ja daar was ik al mee bezig  |
|
|
Quote puppy: Ja daar was ik al mee bezig  Succes! Ik vind het een geweldig onderwerp, en ik geloof zelfs dat onze geschiedenis grotendeels bepaald is door Atlantis ^^, Ik hoop dat jij tot je eigen conclusies komt. |
|
puppy Erelid
|
Ik heb nog 3 boeken liggen... Ga nu eerst beginnen in, Sandra Brown - De verwisseling Ben benieuwd  |
|
|
Quote puppy: Ik heb nog 3 boeken liggen... Ga nu eerst beginnen in, Sandra Brown - De verwisseling Ben benieuwd  Ik lees altijd alles tegelijk hehe. |
|
puppy Erelid
|
Als ik een goed boek lees kan ik het niet weg leggen. Soms best gevaarlijk  |
|
|
Quote puppy: Als ik een goed boek lees kan ik het niet weg leggen. Soms best gevaarlijk  Maar wel leuk.. Als ik deze boeken uit heb. Ga ik weer in het Engels lezen. Dat is belangrijk voor mij. |
|