Boeken |
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
@Tukka, tsja dat wordt kopen dan he |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Om hier verder te gaan, 'Een normaal boek' heeft geen verhaallijn, is volkomen onzin, en staat vol met bizarre absurditeiten (?) dus het is echt een boek voor mij. Ik vond het geniaal. (alleen de voorkant al, waarbij de 'k' niet meer op de regel past en de letters de hoofden van de schrijvers bedekken) afbeelding |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Soms vind ik het zo jammer als ik het boek uit heb, net als met een concert dat ineens afgelopen is.Je zit er helemaal in en dan is het ineens uit  |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
hmm ziet er interessant uit Lananq |
|
inderdaad, ik lees altijd snel, omdat ik het uit wil hebben, en als ik het uit heb vind ik het jammer omdat het al efgelopen is  |
|
|
@Lananq, kenhet niet, maar vind het een briljante titel En ik baal ook altijd heel erg als het uit is |
|
het is toch één van de beste boeken die ik ooit heb gelezen, en dat zegt wat  |
|
|
Ik ben nu bezig in Het Witte Pad van John Connelly - super
|
|
|
Ben bezig in 10 kleine negertjes van Agatha Christie
Uit de oude doos, maar wel heel leuk
|
|
op het moment ben ik bezig in 'De spiegel barstte' van Agatha Christie. Ook wel leuk |
|
|
@barrels hier is dan toch je boeken topic  |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 293 OTindex: 954
|
Ik ben bezig in de Rode Draak van Tom Clancy. Dikke pil, dus ik ben nog wel een tijdje bezig. Quote barrels2301: @Tukka, tsja dat wordt kopen dan he Tja geld he  |
|
|
@Tim-kun, Shogun heb ik ook gelezen lang geleden al...heel mooi boek als je je eenmaal een beetje door al die japanse namen heengeworstelt hebt |
|
|
In Dordrecht hebben we een keer per jaar een gigantische boekenmarkt dus dat is altijd boeken inslaan  Als je eens boeken zoekt die je niet (meer) in de winkel kan krijgen en goedkoop boeken wil kopen moet je daar zeker naar toe gaan ! |
|
|
Quote Morpheus30: barrels hier is dan toch je boeken topic  Yup @Tukka, lenen van vriend/collega/vage kennis;) |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Pff, ben vandaag in Tilburg naar een boekenmarkt geweest ofzo, egt een dooie boel, me ma vond het helemaal geweldig...
Ik had egt iets van, F@ck off met je boeken ofzo... |
|
|
;)Nearow houdt niet zo van boeken? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik heb net het boek De Weduwnaar gelezen van Kluun. Wat ik er van vond? Ja ik weet t niet, niet echt geweldig, maar waarschijnlijk wel leuk genoeg.  Ik was zaterdag om ongeveer 19.00 uur begonnen en had hem om 1 uur uit. |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
k3 natuurlijk...massamoordenaars!  nee hoor ik lees alles en dan vooral fantasy...heb zondag boek gekocht is nou al bijna uit  ops:ben nu bezig in Temeraire is een nieuwe fantasy serie...ik krijg thuis altijd ruzie omdat ik mijn boeken altijd 15 keer minstens overnieuw lees...:evil: |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Quote Morpheus30: In Dordrecht hebben we een keer per jaar een gigantische boekenmarkt dus dat is altijd boeken inslaan  Als je eens boeken zoekt die je niet (meer) in de winkel kan krijgen en goedkoop boeken wil kopen moet je daar zeker naar toe gaan ! Wanneer is dat dan? En waar?  |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
|
|
|
@Vivi, ja dat gaan we niet zeggen wanneer die boekenmarkt in Dordrecht is, dan komen jullie straks allemaal en pikken de mooiste exemplaren voor onze neus weg;) nee hoor grapje, is altijd ergens begin van de zomer. Ik heb deze x 9 (dikke) exemplaren gescoord en was geloof ik iets van 55 euro kwijt (en perfecte staat he)  |
|
|
Quote puppy: Ik heb net het boek De Weduwnaar gelezen van Kluun. Wat ik er van vond? Ja ik weet t niet, niet echt geweldig, maar waarschijnlijk wel leuk genoeg.  Ik was zaterdag om ongeveer 19.00 uur begonnen en had hem om 1 uur uit. Nee, vond je het niet zo denderend? Ik heb het nog niet gelezen, wel 'er komt een vrouw bij de dokter". Daar heb ik echt bij zitten janken:cry: |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
barrels; Ik ben benieuwd wat je dan van deze vindt! Ik vind sommige dingen best grof geschreven. Maar op zich vind ik het verhaal wel mooi. Het boek leest in ieder geval makkelijk weg. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Sannetjuh inderdaad, ik ben aan t wachten op deel 3, die zou ook zo in de boekenwinkel liggen. nog een mooi sf/fantasy serie: Artemis Fowl van Eoin Colfer, grappig geschreven en t leest lekker weg  nog n tip voor n 'griezelserie' Darren Shan, nog zo'n geweldige serie  ik kan nog wel ff doorgaan maar ik denk dat ik maar stop, moet huiswerk maken  |
|