Internetliefde |
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Neej, ik ook niet.. T was uit met Raymond en 'n week later had ik met Arne. Misschien wel 'n beetje raar hoor, gelijk al 'n ander. Maar dit voelt supergoed aan dus waarom zou je dan wachten idd |
|
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
update het is uit met maartje ze had een ander dichterbij dat werk ook beter |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Rot voor je dat het uit is, veel sterkte ermee  |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Liefde kent geen tijd. Je wordt verliefd op de meest onverwachtte momenten. Geniet en laat het over je heen komen. Wees niet bang om je open te stellen. Als je je niet open stelt kan de ander jou ook niet leren kennen. |
|
|
MisteryGirl4U Lid WMRindex: 63 OTindex: 10 Wnplts: Rotterdam
|
Ik heb zelf in rl verkering door habbo  Liefde kent geen afstand, liefde kent geen grenzen  |
|
|
Luna
Moderator
Dat is zo, MisteryGirl en je relatie wordt gelijk goed getest  |
|
|
|
Iedere test waar je samen uit komt maakt je sterker.  |
|
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
ik ben 9 maanden en 4 dagen samen met mijn eerste grote (internet)Liefde ik leerde haar kennen op een profielensite en kreeg haar msn na paar berichten  na 2 weken hadden we al een afspraak staan dat ik op haar verjaardag zou komen  (was wel 8 maanden later) en 1 maand na haar verjaardag hadden we een relatie   met niemand liever dan met haar  |
|
|
Swone Lid WMRindex: 45 OTindex: 51 Wnplts: Zwijndrech
|
Mijn zus heeft via een penpal site een taiwanese jongen gemaild omdat ze haar chinees wou verbeteren (ze studeert chinees) en toen kreeg ze een beurs naar taiwan, en nu heeft ze al een maand verkering met die jongen omdat ze met hem afgesproken heeft daar  en cool! |
|
|
Luna
Moderator
Dat is wel leuk allemaal, Swone  |
|
|
gwcbakker Oudgediende
 WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Quote Relpa: Internet is een gereedschap, nooit meer dan dat. Echte contacten leg je over een langere termijn, face-to-face, in diverse omstandigheden.
Pas dan leer je je vrienden (en liefdes) werkelijk kennen. Maar elkaar leren kennen door je gevoelens op te moeten schrijven (chat) kan ook heel verfrissend zijn en ook chatten kun je heel lang doen.  Quote Roselien:
Niet aan beginnen kan het ook niet pijn doen Maar als je de stap niet waagt gebeurd er ook nooit wat.  |
|
|
Luna
Moderator
Of je nou contact legt in de kroeg, op je werk, op shool, via internet..het gaat om de klik en in alle gevallen moet je altijd op lange termijn kijken of het stand houdt. Je moet altijd de persoon leren kennen en dat kost tijd. Ik vind het gevaar van chatten dat je alles op je eigen manier kan opvatten, contact face to face is altijd nodig. Je hebt geen volwaardige relatie als je alleen maar via internet blijft communiceren, maar je wilt uiteindelijk toch altijd de persoon wel ontmoeten,lijkt me  |
|
|
|
amen!  |
|
|