Internetliefde |
nietmeer
|
 schokkend, een tovenaar achter luna.... p.s. ik snap hem niet helemaal, komt mischien om dat ik te lui ben om alles te lezen !! hehehe  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Tovenaar: Ik begrijp jullie punt, maar ik weet wel wie er liegt en wie niet. Ik vraag me af hoe jij dat kan weten... |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Intuďtie, denk ik.. En meer maar dat is privé  |
|
Elensar Senior lid WMRindex: 121 OTindex: 109
|
Ah ja. paranormaal begaafd? |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
even back on-topic: Luna, ik ken meerdere mensen die via internet verliefd zijn geraakt. Twee stellen zijn getrouwd en hebben allebei kinderen gekregen. Dus je 'grote liefde' via internet vinden kan heel erg goed. |
|
Luna
Moderator
Dat is leuk om te horen, eindelijk positieve verhalen  |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
die zijn er zeker en ik ga er van uit dat het jou ook zal voorspoeden. Mijn gelukwens heb je vast in de pocket; succes! (en voor de bruidsreportage ben ik altijd te boeken; voor jou gratis!) |
|
Luna
Moderator
Oke, dat staat zwart op wit  En bedankt voor je gelukwensen, dat is lief van je  |
|
Ronald Lubach Senior lid WMRindex: 129 OTindex: 98 Wnplts: Almelo
|
Ik ken een man van 74 die 4 vriendinnen via internet heeft gevonden. Of het ware liefde is weet ik niet. Of ze het met hun vijfen goed kunnen vinden? Ja absoluut. |
|
Luna
Moderator
Hahaaha, zo kan het ook dus. |
|
|
een quintet. En dat op die leeftijd! Hulde!  |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Ik heb mijn vriend leren kennen via Starwars Galaxies, een online spel. We zijn nu alweer bijna 2 jaar samen en wonen al een half jaar samen! |
|
|
Gefeliciteerd Vivi. Je bent de eerste hier die uit eigen ervaring spreekt. We kennen allemaal wel iemand, maar er was hier nog geen die het zelf had. Ik ben blij voor jullie hoor. |
|
|
Quote Elensar: Ah ja. paranormaal begaafd? Nee, absoluut niet. |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Quote LuckyMe: Gefeliciteerd Vivi. Je bent de eerste hier die uit eigen ervaring spreekt. We kennen allemaal wel iemand, maar er was hier nog geen die het zelf had. Ik ben blij voor jullie hoor. Je hebt niet goed gelezen LM  ik heb ook ervaring ermee, alleen bij mij is het (na overigens een hele leuke periode) fout gegaan, maar dit had niks te maken met eventuele leugens of oneerlijkheden |
|
Luna
Moderator
Maar was ze wel anders dan je had verwacht of had het daar niets meer mee te maken.Het kan zijn dat je een beeld van iemand hebt en in het echt toch anders is.Ben je nu ook voorzichtiger met internetliefdes? |
|
|
Quote Luna: Maar was ze wel anders dan je had verwacht of had het daar niets meer mee te maken.Het kan zijn dat je een beeld van iemand hebt en in het echt toch anders is.Ben je nu ook voorzichtiger met internetliefdes? Nee daar had het niks mee te maken, we hadden 3 maanden intensief contact (chatten en veel mailen) dus we "kenden" alkaar al redelijk goed vcor we elkaar ontmoet hadden. Het beeld wat ik had van haar klopte precies (en andersom ook). En trouwens denk ik dat je niet echt verliefd op iemand kan worden op internet maar je kan elkaar wel heel leuk vinden...klein verschilletje...ik denk dat echte verliefdheid alleen kan als je elkaar hebt gezien. Maar internet kan wel een opstapje zijn om iemand te ontmoeten, net zoals naar de kroeg gaan. Ik bedoel, je weet ook niet of iemand de waarheid over zichzelf spreekt als je hem/haar ontmoet in te kroeg. Het is dus heel belangrijk dat je sowieso eerlijk tegen elkaar bent. En voorzichtiger met internet"liefdes" ? Nee geen reden toe eigenlijk... |
|
Luna
Moderator
Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.Maar ik denk dat het idd pas echt iets wordt als je elkaar gezien hebt.Hoewel er niet zoveel leden van WMR zijn die iemand hebben leren kennen via internet,gebeurt het wel veel denk ik. |
|
|
Quote Luna: Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.Maar ik denk dat het idd pas echt iets wordt als je elkaar gezien hebt.Hoewel er niet zoveel leden van WMR zijn die iemand hebben leren kennen via internet,gebeurt het wel veel denk ik. Ik hoor het steeds meer idd, dus het wordt steeds meer een middel voor mensen om elkaar te ontmoeten. En waarom ook niet ? En Luna... LORD FLASHEART ! Comment Luna: WOOF! |
|
|
@Morpheus30: Idd. Ik had niet goed gelezen. Maar de laatste grap begrijp ik niet? |
|
|
Quote LuckyMe: @Morpheus30: Idd. Ik had niet goed gelezen. Maar de laatste grap begrijp ik niet? Ja dat is even een onderonsje tussen Luna en mij  Lord Flashheart komt uit Blackadder - moet je maar even bij het Grappige Filmpjes topic (in OFT) kijken, daar heb ik wat gepost met hem |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Mijn broer heeft zijn vrouw via de chat leren kennen 3 jr geleden. Ze zijn in September vorig jaar getrouwd. |
|
|
En het gaat nogsteeds goed met ze? |
|
nietmeer
|
interresant die internet liefde....maar hoe doe je dat dan ? iemand interesse ? hihi  |
|
Luna
Moderator
Jij denkt weer aan wat anders  |
|