Internetliefde |
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Quote LuckyMe: @Luna: Ik denk dat het wel mogelijk is. Alleen het omzetten van internet naar real life is lastig. Als je allebei niet gelogen hebt op internet dan kan het wel. Maar als je leugens hebt verteld dan komt het uit en is het vertrouwen bij voorbaat al niet aanwezig. En je zult wel weten dat vertrouwen een van de pijlers van een goede relatie is. Maar het kan wel. Precies. |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Wat is daar zo erg aan? Ik zie niet wat ik fout heb gedaan  |
|
Ik heb niet gezecht dat het een n**krelatie was. En waar maak je je druk om, het was maar je gvd ex (en er is hier een mod dus wees maar niet bang dat je nu nog ge-ipbant wordt  ) |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Jongens, de opmerking is geplaatst door een ander lid en Frank,respect voor anderen. En dit is mijn topic over liefde dus dit vind ik niet leuk :cry: |
|
Quote Luna: Jongens, de opmerking is geplaatst door een ander lid en Frank,respect voor anderen. En dit is mijn topic over liefde dus dit vind ik niet leuk :cry: Srry luna maar ik moest me verdedigen en om in de topic te blijven vindt ik het heel LIEF dat je er tussen in komt  |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
kpuc als je een ONgebonden internetrelatie wil hebben moet je wel draadloos internet hebben  ;)  tja ben wel vlieft en zie hem alleen op internet(plaatjes!!!!) en tv...maar dat zullen jullie wel geen leifde vinden (hint ga naar mijn pp als je wilt weten wie...  ) |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Velentino Rossi ??!  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Sorry.. |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Pardon? Valentino Rosçi? |
|
Luna
Moderator
He, nee nee....het gaat over internetliefde,we blijven ontopic hier  |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
internetliefde is goed, kan ju oook niet swanger wordu |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
;)baggerlip alsof jij daar last van zou hebben?! |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
?Internetliefde is maar zoiets... liefde door een kabeltje. EN met draadloos internet nog erger... |
|
Luna
Moderator
Heeft hier nou niemand zijn grote liefde via het internet gevonden :cry: Ik had gedacht dat in deze technische tijd wel veel internetliefdes zouden zijn,maar niet dus... |
|
nietmeer
|
Luna, eens dacht ik dat de grote liefde daar was maar ze vond via msn al weer snel een ander liefje, koste me een dik jaar volle energie en toewijding aan haar en de kids, ik doe er niet meer aan mee maar laat dit je dus niet weerhouden. |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote kreepmaster:
F@^#&&*!! JEZUS CHRISTUS! WAAROM DENK JE DAT METEEN? OKEE! DIT KAN ME EEN BAN KOSTEN, MAAR DOE GEWOON FF NORMAAL JA!! =================================== WEET JE ZELF GVD OOK WEL! JEZUS!
Effe chillen  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Nouja, wat vaak het geval is bij veel jongeren. Is dat ze elkaar juist(!) via msn leren kennen en de diepste gesprekken hebben, die ze in het echt niet durven te voeren. Wat ik (ja hoor!) nogal zwak vindt , en slecht voor je zelfontwikkeling.
Veel mensen(even vanuit het continent europa), door de huidige maatschappij emo's genoemd, hebben een vriendin/vriend via msn met iemand uit (just imagine some place far away) amerika. Ze hebben elkaar nog nooit gezien en hebben de intiemste gesprekken met elkaar. Nja, geef zelf maar je mening.
Internetliefde = mogelijk maar ik raad het iedereen sterk af in verband met reisredenen en fake people, er zijn genoeg meiden verkracht op deze manier..
Je gaat er tevens op achter uit op sociaal gebied, van persoon tot persoon praten. |
|
Luna
Moderator
Ik bedoel niet een internetliefde die zich alleen via de pc blijft voortzetten, maar stelletjes die in real life verder zijn gegaan.
Ik weet niet of je sociaal achteruit gaat als je met mensen op MSN praat, ik neem aan dat de meeste mensen nog gewoon een leven hebben naast hun pc. Maar ik praat ook veel makkelijker op MSN dan in het echt, niet omdat ik zwak ben,maar zo ben ik gewoon. |
|
Erik Jan Senior lid WMRindex: 146 OTindex: 180 Wnplts: Elburg
|
Ik heb iemand echt leren kennen op het internet, maar wel eerst ontmoet in het echt. Telt dat ook als internetliefde?  |
|
Luna
Moderator
Dat is grappig, beetje omgekeerde wereld.Dan heb je niet de onzekerheid over je uiterlijk, want je hebt elkaar al gezien.Hopelijk beviel het innerlijke ook  |
|
|
Quote Luna: Ik bedoel niet een internetliefde die zich alleen via de pc blijft voortzetten, maar stelletjes die in real life verder zijn gegaan.
Ik weet niet of je sociaal achteruit gaat als je met mensen op MSN praat, ik neem aan dat de meeste mensen nog gewoon een leven hebben naast hun pc. Maar ik praat ook veel makkelijker op MSN dan in het echt, niet omdat ik zwak ben,maar zo ben ik gewoon. Ja, face to face is altijd moeilijker. Maar toch vind ik het belangrijk. Als ik weer een vriendin zou hebben, zou ze niet hoeven aan te komen met persoonijke gesprekken via msn. Het is soms inderdaad moeilijk, maar probeer het dan ook in het echt! Respect voor diegenen. |
|
Luna
Moderator
Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar als je je vriendin een tijd niet kan zien,is msn weer wel makkelijk. |
|
|
Course, dan is het wel weer een voordeel. Maar dan ken je diegene ook al. En er bestaat ook telefoon. Bij msn en veel andere chatprogramma's zit vaak een microfoontalk funtie.  |
|
Luna
Moderator
Ja, ik denk dat veel mensen die ook gebruiken,die talkfunctie.
Maar ken je iemand ook niet als je goede gesprekken voert via internet?Moet je daar perse iemand voor zien, face to face... |
|
|
Je weet nooit of de mensen eerlijk zijn. Ik weet zeker dat als ik een willekeurige tienermeid add op msn. Dat ik die in een week al haar persoonlijke geheimen laat vertellen.  Ik kan het spelen hoe ik wil op dat ogenblik. Ik maak er natuurlijk geen gebruik van.. Maar toch, het gevaar daarin.. Is sterk. Zoiemand is zo gevonden. Daar ben ik van overtuigd. Als je diegene kent als je reallife vriendin is het natuurlijk een andere zaak en is dit een goede optie. Maar toch denk ik dat je dan slechter bent in dingen uit te leggen in reallife. |
|