Internetliefde |
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Quote Luna: Ja, het blijkt dat je er met liegen dus ook wel komt  Op den duur komt dat toch wel uit dus het heeft helemaal geen zin. |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
maar bij mijn verhaal is t wel goedgekomen  |
|
|
Quote Sannetjuh: maar bij mijn verhaal is t wel goedgekomen  Ja maar dat is meer een uitzondering dan een regel. Ik bedoel wat zou jij doen als het met jou gebeurt ? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat is moeilijk als je heel veel voor iemand voelt. |
|
|
Wat bedoel je precies Luna ? |
|
Luna
Moderator
Als je al zover heen bent dat je echt van iemand houdt of heel veel voor die persoon voelt, dan vergeef je het misschien sneller... ofzoiets,kan het niet uitleggen |
|
|
Ik snap wat je bedoelt. k weet niet of ik iemand dat zou kunnen vergeven. Ik bedoel als die persoon al liegt VOORDAT je elkaar ontmoet hebt of een echte relatie hebt, hoe kan je elkaar dan vertrouwen als je een relatie wilt beginnen ? |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
En zeker als ze liegen over hun geslacht! |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Die is goed Vivi! |
|
Luna
Moderator
Internet is een heel gecompliceerd gebeuren en het lijkt me heel moeilijk om iemand te vertrouwen. |
|
|
Daarom moet je ook voorzichtig zijn en het rustig aan doen, zeker als je met hem/haar alleen maar op internet contact hebt. Maar ik denk dat je snel genoeg door hebt of je iemand kan vertrouwen of niet. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Agree @ Morpheus. Er zit wel een maar aan.. Sommige mensen zijn goedgelovig. Vooral pubermeisjes zijn daar gevoelig voor. |
|
|
Precies. Heeft imenad trouwens Hard Candy gezien ? Een fantastische film over dit onderwerp. |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Tovenaar: Agree @ Morpheus. Er zit wel een maar aan.. Sommige mensen zijn goedgelovig. Vooral pubermeisjes zijn daar gevoelig voor. Je hoort vaak verhalen over pedo's die meisjes voor de webcam laten strippen enzo...  |
|
herauthon Senior lid WMRindex: 125 OTindex: 201 S |
pubertje pubertje aan de wand.. wat is er toch aan de hand - waarom zette jij me aan de kant - hoe vaak je ook liegt de waarheid achterhaald wel waar mijn secondenlijm is gebleven..
|
|
|
@Luna: zoals je hier wel vaker gelezen hebt, vertrouwen moet iemand verdienen. Je kunt het beter niet te snel geven. Altijd gezond verstand de boventoon laten voeren bij internetcontact. Liefde is iets dat groeit, verliefdheid kan ik begrijpen, dat is meer een chemisch proces. |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.472 OTindex: 59.663
|
Verliefdheid is m.i. een mentale aandoening en moet snel overgaan tot liefde voor iemand of weer verdwijnen. |
|
|
Verliefdheid duurt ongeveer 9 a 10 maanden. In die tussenliggende periode moet het over gaan in liefde. Zo niet dan gaat de relatie (meestal) over. |
|
|
Quote puppy: Quote Tovenaar: Agree @ Morpheus. Er zit wel een maar aan.. Sommige mensen zijn goedgelovig. Vooral pubermeisjes zijn daar gevoelig voor. Je hoort vaak verhalen over pedo's die meisjes voor de webcam laten strippen enzo...  Ja, dan laten ze een deel zien, die mensen drijgen het over het internet te verspreiden als ze niet meer laten zien en niet meer doen. Een klein ding is al genoeg. Ik kan hier terplekke een schokkend verhaaltje verzinnen  Agree @ LuckyMe. Verlieftheid is gevaarlijk, gelukkig word ik niet snel verlieft. Ik denk dat ik een jaar lang niet meer verlieft ben geweest. |
|
|
Een advies voor mensen die met iemand van internet willen afspreken: Zorg ervoor dat je degene op de webcam hebt gezien, spreek af op een drukke plek en zorg ervoor dat iemand je even opbelt om te kijken of alles goed gaat met je Bij mij was het fijn dat ik vrij snel de familie van mijn vriend heb ontmoet, met zijn familie erbij zal hij toch niet liegen!  Maar moet ook zeggen dat ik niet zomaar heel snel met iemand zou afspreken die ik via internet ken hoor, ik kende mijn vriend dan ook al anderhalf jaar voordat ik hem in het echt zag! Ik was ook niet verliefd voordat ik hem in het echt zag, maar toen ik hem eenmaal zag was het wel liefde op het eerste gezicht!!  |
|
|
Ja, altijd een vriendin/vriend meenemen @ first meeting. |
|
Luna
Moderator
@Vivi, had je anderhalf jaar contact via internet voordat je hem zag?Wow, wel een mooi verhaal eigelijk  |
|
|
Ja  We leerden elkaar kennen op een online game en zijn gewoon heel lang vrienden geweest. Na een lange tijd zijn we ook op msn gaan kletsen en toen op de webcam, geen rare dingen hoor, nog als vrienden! En toen op een dag vroeg hij of ik een keer met hem uit wilde |
|
Luna
Moderator
Ahhh, wel leuk  Nou,dat is wel een positief verhaal. |
|
|
Das een heel lief verhaal. De tip over iemand je op laten bellen vind ik wel een hele goede. Iemand zien op de webcam is niet echt een goed advies. Iemand die kwaad in de zin heeft kan dat manipuleren
|
|