hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-4 16:00 - 74468 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

Weerbericht

18-08-06 13:57:03 - Quote! - @Tukka
Tukka
finalist MPPV 06

WMRindex: 292
OTindex: 954
Volgens mij klopt dat weerbericht helemaal nooit, het zou gisteren behoorlijk lang regen/onweren ik heb helemaal niks gezien. de dag ervoor zeiden ze dat het ging onwere terwijl ik maar een keer een donder hoorde, en dat was bovendien in de nacht (en niet in de namiddag). Vannochtend zou het flink gaan regenen: ik heb helemaal niks gezien! 8O

Er klopt gewoon geen zak van!

18-08-06 15:35:10 - Quote! - @mij
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
tja, je moet ook niet naar een weerbericht op het journaal of in de krant kijken. dat is te algemeen. hier in ed buurt is zo'n weerstation en die heeft een website met o.a. voorspellingen voor ongeveer 5 dagen en die zit er nooit ver naast...

18-08-06 16:36:57 - Quote! - @Loempia
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Op TV werd er ook gezegt dat het bij ons flink zou regenen. De regen is ook inderdaad gevallen maar niet bij mijn in het dorp maar een paar dorpen verderop. Hoewel wij niks hadden stond een paar kilometer verderop meer dan 30cm water in de straten.8)

18-08-06 16:39:39 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Tja ik kijk het weer nooit, ik voel het aan steken in mijn teen. Steekt het, wordt het mooi weer. En ik zie het aan een steen. Is hij nat, regent het, is hij droog, is het droog, ligt er sneeuw op, heeft het gesneeuwd en als hij wegwaait is er een orkaan.

18-08-06 16:59:17 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ik geloof die weerberichten ook nooit bij ons is er altijd anders weer dan ze zeggen...
Nou heeft Vlieland altijd de meeste zon van Nederland dus is de kans altijd groter dat het niet klopt.. als ze regen voor spellen


18-08-06 17:02:00 - Quote! - @Refugee
Refugee
Senior lid

WMRindex: 171
OTindex: 247
Wnplts: Ridderkerk
S
hee! chek mijn weervericht op mijn PP (tip)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven