|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
het erge is dat Dolf eigenlijk een oranje (geelige) snavel heeft, en deze zwart verft omdat kraaien zwarte snavels hebben. Hij is dus geen zuivere kraai... Hitler was geen ariër.. maar toch was volgens hitler de ariër het zuivere ras...
ik vind het echt eng dat hij zo op hitler lijkt.. |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Misschien hebben ze het wel expres zo gedaan om de kinderen een beetje een indruk te geven over hoe dat met Hitler? |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@TheEdat is expres gedaan, om kinderen te laten leren dat zo'n gedrag nooit goed kan zijn Dolf, adolf, is gewoon hitler. |
|
@Cee ik denk/bedoel inderdaad precies hetzelfde |
|
Theetje
Oudgediende
@cnc; dat begrijp ik wel, en Alfred bevrijdt de mensen.. Maar er kijken hele jonge kinderen naar dit programma, als ik klein zo zijn zou ik dit toch behoorlijk eng vinden.. En ik vind eigenlijk niet dat je dit kinderen op zo'n jonge leeftijd al moet laten weten, ze zullen het niet begrijpen en alleen maar bang worden.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: maar ik vind dit echt niet kunnen in een kinderprogramma    Ach, vroeger toen ik er naar keek wist ik niet eens dat dat hitler was, ik wist alleen dat het een hele slechte man/kraai was... dat het hitler moest voorstellen kwam ik pas jaren later achter. het kan niet zo veel kwaad, echt niet |
|
Quote Theemonster: het erge is dat Dolf eigenlijk een oranje (geelige) snavel heeft, en deze zwart verft omdat kraaien zwarte snavels hebben. Hij is dus geen zuivere kraai... Hitler was geen ariër.. maar toch was volgens hitler de ariër het zuivere ras...
ik vind het echt eng dat hij zo op hitler lijkt.. Inderdaad ik zie net dat hij een gele snavel heeft. Heeft dat misschien iets te maken dat familie van Hitler Joods was?  |
|
Theetje
Oudgediende
@Michaelink; en met het feit denk ik dat hitler zelf niet een ariër was, maar dat hij wel zei dat ariërs het zuivere ras waren... |
|
Theetje
Oudgediende
dolf moeder was een merel.. was hitler zijn moeder joods? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Eigenlijk was hitler gewoon een hypocriet en verstopte zich achter een costuum, verloochende zn eigen mensen en joeg miljoenen de dood in. je ziet dat niet in AJK, maar het leert de kinderen een stukje geschiedenis waar ze later wel achter zullen komen. |
|
Quote Theemonster: dolf moeder was een merel.. was hitler zijn moeder joods? zijn oma ofzo dacht ik wel |
|
Quote Cee-N-Cee: Eigenlijk was hitler gewoon een hypocriet en verstopte zich achter een costuum, verloochende zn eigen mensen en joeg miljoenen de dood in. je ziet dat niet in AJK, maar het leert de kinderen een stukje geschiedenis waar ze later wel achter zullen komen. Ze snappen het dan veel beter |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Queeen  |
|
op het eind word AJK gewoon bedreigd  |
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
later michael   Edit: oeps, verkeerde smileys  |
|
nietmeer
|
Williebillie, is het nog gelukt met dat programmaatje? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
nietmeer
|
Smorges Ikke  Alles ok daaro? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Kpuc: Smorges Ikke  Alles ok daaro? Alles meer dan ok!      En bij jou? |
|
nietmeer
|
Ojee, lekker joh, ik moet eigenlijk nog ff m'n fietsie ophalen maar dat doe ik morgen wel weer, vandaag is t lekker helemaal niks doen, behalve straks een pintje pakken  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Haaiiii Theetjen  |
|