|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote alweerdood: Ik heb mijn huiswerk geleerd  En Natuurkunde heb ik bijna af  Nu snel wat gel in mijn haar, eten, en dan naar stijldansen  hoelaat? mijn ouders vanavond ook weer naar dansen  huis is dan bijna leeg  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Twaggy Om 6 uur begint het, tot half 8, en dan nog bijna een uur kaarten daarna met de groep  Maar ik ga, hajje  |
|
Twaggy Oudgediende
|
a doei doei  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkyJe weet waar je moet zijn  Om half 8 begint het  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
doeii AD  succes emt stijldansen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, okee wie komen er allemaal??  |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyHmm, jij.. jij en jij geloof ik  Volgens mij had Chocolate en Thee ook wel interesse in die cursus  |
|
Mier Oudgediende
*zingt* I'm forever blowing bubbles, Pretty bubbles in the air, They fly so high, They nearly reach the sky And like my dreams they fade and die! Fortunes always hiding, I've looked every where. I'm forever blowing bubbles, Pretty bubbles in the air. zie me blog |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend: @ikkyHmm, jij.. jij en jij geloof ik  Volgens mij had Chocolate en Thee ook wel interesse in die cursus  jup, op donderdagavond toch? |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEJep  Staat het al in je agenda??  |
|
Theetje
Oudgediende
jup, maar waar? bij jou thuis? |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Blend
Oud Moderator
@TheEdesnoods  Heb je andere suggesties, zijn ze altijd welkom @ikkyAltijd, we maken het gewoon gezellig  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Blend: @TheEdesnoods  Heb je andere suggesties, zijn ze altijd welkom @ikkyAltijd, we maken het gewoon gezellig  heb je bier? ik ook wel komen wil dan  |
|
Blend
Oud Moderator
@Twaggynemen er bier is mee, ik heb staan wel wat. Komen dus mag je. Tijd altijd bier voor  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @TheEdesnoods  Heb je andere suggesties, zijn ze altijd welkom  het jammer dat ik vanavond weer naar huis ga, anders had ik nog steeds een huis voor mij alleen  dus bij jou lijkt me de beste optie, kom je me ophalen? |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEQuote Theemonster: kom je me ophalen? Ben je wel helemaal goed bij je paasei??  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
(((o))) UltraVOX (((o))) Dancing With Tears in my eyes |
|
Mier Oudgediende
ah heraux jou heb ik nodig want ik heb een vraag voor je. wat moet ik doen bij oorleljeuk? (zeg niet krabben want dat helpt niks) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @TheEQuote Theemonster: kom je me ophalen? Ben je wel helemaal goed bij je paasei??  uuuh, ja  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEdus ik moet 2 uur in de auto zitten omdat jij iets wilt leren???   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote mier: ah heraux jou heb ik nodig want ik heb een vraag voor je. wat moet ik doen bij oorleljeuk? (zeg niet krabben want dat helpt niks) een druppeltje olijfolie.. of een goede vent die je een heerlijke zachte massage geeft.. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @TheEdus ik moet 2 uur in de auto zitten omdat jij iets wilt leren???   jup  dan neem ik brownie mee  |
|
Mier Oudgediende
@ heraux olijfolie doe je toch in je oor als je oorpijn hebt? |
|