|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote ikky: Quote Cee-N-Cee: doe alles met mate. Is daar een uitzondering op te verzinnen? behalve seks dan  Seks, zoenen en knuffelen  Dat zijn de uitzonderingen  Drinken met maten... ja vaak wel... Eten met maten... gezellig... Ik doe veel met mijn maten... maar er zijn dingen die mij toch echt tever gaan hoor...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkyklinkt als een ervaren levensgenieter dan @HoskeuThnx voor de info  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Hoskeu, dus zoenen met maten, knuffelen met maten en seks met maten horen bij de dingen die te ver gaan? @Blend, Genieten van het leven doe je niet door altijd in bed te liggen kreunen  of wel? Ik heb geen idee  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, klopt, maar daar denk ik liever niet aan Een wijze zei ooit (weet ik veel ) Dat kan idd een wijze geweest zijn... Hoemeer je weet... destemeer je weet dat je niet weet... |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Blend, ja een levensgenieter van 15 |
|
Blend
Oud Moderator
@CNC Nee, auto, keukenkastje, bank, strand en het zwembad zijn er ook uitermate goed geschikt voor  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Wie zegt dat voor sommige mensen is dat echt genieten |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, klopt, maar daar denk ik liever niet aan Een wijze zei ooit (weet ik veel ) Dat kan idd een wijze geweest zijn... Hoemeer je weet... destemeer je weet dat je niet weet... Exactly, hahahahhahaha, waarom wist ik wel dat daar iets over gezegd zou worden  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik vind dat het wel weer tijd is voor een drankje, want het niveau laat wel weer wat te wensen over  Rondje van het huis  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
een levensgenieter ben ik  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, dus zoenen met maten, knuffelen met maten en seks met maten horen bij de dingen die te ver gaan?  Het zijn hele aardige kerels hoor... maar dat gaat mij toch echt tever ja... |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: CNC Nee, auto, keukenkastje, bank, strand en het zwembad zijn er ook uitermate goed geschikt voor  lol   |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Goedenmiddag allemaal!   Net op tijd voor het rondje van Blend  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: CNC Nee, auto, keukenkastje, bank, strand en het zwembad zijn er ook uitermate goed geschikt voor  Jep, als je buiten het huis sekst zie je tenminste nog wat van de wereld, hahahahaha |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmmm, ik ga ff eten doegh iedereen   en tot straks.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Doeg queen   |
|
ikky
Oudgediende
|
Chocotje  |
|
Mier Oudgediende
hoii choco   |
|
Blend
Oud Moderator
Ey Choco   Wat kan ik je aanbieden?? (op het gebied van drinken) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Ey Choco   Wat kan ik je aanbieden?? (op het gebied van drinken) En daarbuiten?  |
|
Chocolate Erelid
 WMRindex: 30 OTindex: 2.414
|
Nou ik lees net de gesprekken door... Je bent weer lekker bezig CnC!  @ Blend Biertje  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: Ey Choco   Wat kan ik je aanbieden?? (op het gebied van drinken) Ik wil wel een coebergh-red bull  dankje dat je het zo lief vraagt  |
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu schiet overeind in zijn stoel* ASJEMENOU??  ... Loeki... die heb ik al lang niet gezien... hoelang terug is die nou met pensioen gestuurd?? |
|
Mier Oudgediende
@ blend mij een mandarijntje  of versgeperste sinasappels  @ hoskeu ik had net loeki  nu heb ik rossi  |
|